عنابستانی:

اگر شرایط امنیتی آرام شود میتوان محدودیت پلت فرم ها را برداشت

اگر شرایط امنیتی آرام شود میتوان محدودیت پلت فرم ها را برداشت به گزارش سنج نیوز، یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اگر شرایط امنیتی آرام شود میتوان پلت فرم های دارای محدودیت را باز کرد، اما همزمان باید پلت فرم های داخلی تقویت شوند تا به مرور کسب و کارها به سمت آنها سوق پیدا کنند.


علی اصغر عنابستانی در گفت و گو با ایسنا، اظهار داشت: امنیت و آرامش مسئله بسیار مهمی است و مادر تمام توسعه و پیشرفت هاست، ازاین رو امیدوارم شرایط امنیتی کشور شرایط مناسبی باشد تا متولیان امر و شورایعالی امنیت ملی که به صورت مشخص این دستور محدودیت موقت را برای مردم صادر کرده، این محدودیت را بردارند و اوضاع به روال عادی برگردد.
این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اعلان اینکه معتقدم که پلت فرم ها باید بتوانند در روال عادی کار کنند، خاطرنشان کرد: اما آن طرف هم باید تلاش بسیار زیادی شود که پلت فرم های داخلی که می توانند بستر مناسبی برای کسب و کار و رفاه اجتماعی باشند تقویت شده و زیرساخت هایشان تقویت شود. همینطور پهنای باند بیشتری به آنها اختصاص داده شود تا پلت فرم های خارجی بستر صدمه و نا امنی در کشور ایجاد نکنند.
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این گونه نمی گردد که ما بگوییم چون پلت فرم های خارجی بستر ایجاد شغل در کشور شدند، پس هر صدمه ای به کشور بزنند و جرات نداشته باشیم با آنها برخورد نماییم و کاری انجام دهیم.
عنابستانی اظهار داشت: اگر هم اکنون شرایط امنیتی آرام شود و شورایعالی امنیت تصمیم بگیرد که این پلت فرم ها را باز کند تا بتوانند روال عادیشان را سیر کنند، همزمان با این مورد باید پلت فرم های داخلی تقویت شوند بشکلی که به مرور کسب وکارها به سمت آنها سوق پیدا کرده و در پلت فرم های داخلی حضور پیدا کنند.



1401/08/04
10:04:03
5.0 / 5
420
تگهای خبر: ساخت , شغل , كمیسیون
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۳

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز