ادعای شرمن در رابطه با روند مذاکرات وین

ادعای شرمن در رابطه با روند مذاکرات وین به گزارش سنج نیوز، معاون وزیر امورخارجه آمریکا بدون اشاره به کارشکنی و زیاده خواهی های کشورش در جریان مذاکرات احیای برجام ادعا نمود، رئیس جمهور بایدن همچنان به دنبال چاره ای برای بازگرداندن توافق هسته ای است.


به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، وندی شرمن معاون وزیر امورخارجه آمریکا در یک میزگرد به میزبانی روزنامه واشنگتن پست به طرح ادعاهایی در رابطه با روند مذاکرات احیای برجام و عملکرد آمریکا در جریان این مذاکرات پرداخت.
شرمن در صحبت های خود با ادعای این که “مذاکرات وین هم اکنون به بن بست رسیده است” اظهار داشت: مذاکرات به بن بست خورده است، به این معنا که در آخرین دور گفت وگوها ایران پاسخ نسبتاً سختی به ما عرضه داد، پاسخی که برای ما غیر قابل قبول بود.
ایشان در ادامه مدعی شد: رئیس جمهور بایدن به جستجوی فرصت هایی برای بازگرداندن توافق هسته ای ۲۰۱۵ به مسیر خود ادامه می دهد. با این وجود، واشنگتن برای هر تحولی آماده می شود، خواه این توافق قابل بازگرداندن باشد یا نباشد.
این ادعای وندی شرمن در رابطه با روند مذاکرات وین در حالی مطرح می شود که سید رسول موسوی دستیار وزیر امور خارجه کشورمان اخیرا در واکنش به ادعاها در خصوص به بن بست خوردن این رایزنی ها خاطرنشان کرد: آدم عاقل دوبار از یک سوراخ گزیده نمیشه! برعکس، من معتقدم که مذاکرات برجام در بن بست نیست، بلکه آنچه مذاکرات را به بن بست می کشاند تلاش سیاسی برای بازنگه داشتن پرونده ایران در آژانس علیرغم بازگشت به شرایط ۲۰۱۵ است. بازگشت به برجام بلی، فرصت سازی برای صهیونیستها هیچگاه.




منبع:

1401/06/26
10:46:23
5.0 / 5
415
تگهای خبر: آمریكا , ایران , برجام , توافق هسته ای
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۴

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز