تکذیب ادعای مخالفت روحانی با برکناری مدیرعامل وقت فولاد مبارکه

تکذیب ادعای مخالفت روحانی با برکناری مدیرعامل وقت فولاد مبارکه به گزارش سنج نیوز، دفتر رئیس جمهور سابق کشورمان، ادعاها در خصوص مخالفت حسن روحانی با برکناری مدیرعامل وقت شرکت فولاد مبارکه را تکذیب نمود.



به گزارش سنج نیوز به نقل از خبر آنلاین، در اطلاعیه روابط عمومی دفتر حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی آمده است:
ادعای مخالفت رئیس جمهور سابق با برکناری مدیرعامل وقت شرکت فولاد مبارکه که متاسفانه از جانب خبرگزاری دولت انتشار یافته، کذب محض است. اساسا هیچ دستوری در خصوص عزل یا نصب مدیرعامل شرکتهای اقتصادی و یا مخالفت و موافقت با آن از جانب رئیس جمهور سابق و یا دفتر ریاست جمهوری صادر یا اعلام نشده است. دفتر رئیس جمهور سابق حق شکایت را برای خود در واکنش به این ادعای کذب محفوظ می دارد.

ادعاهای کذب و افترا زنی ها ضد مسؤلان سابق دولتی، درحالی است که رئیس کمیته تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه اصفهان پیش نویس گزارش منتشرشده در فضای مجازی را تائید نکرده و آنرا قابل استناد ندانسته است.



بیشتر بخوانید: رئیس کمیته تفحص از فولاد مبارکه اصفهان: گزارش انتشار یافته در فضای مجازی را تایید نمی کنم نایب رئیس هیات تفحص از فولاد مبارکه: گزارش هیات، هنوز به قوه قضاییه ارجاع نشده / افرادی که نام آنها در گزارش آمده، متهم هستند، محکوم نیستند گرامی مقدم، نماینده ادوار مجلس: نخلفات اعلامی در گزارش فولاد مبارکه، بدون راستی آزمایی منتشر شده روزنامه همشهری: گزارش هیات تحقیق و تفحص در باره فولاد مبارکه، به چماق ضد نظام تبدیل شد

1401/06/02
17:01:31
5.0 / 5
515
تگهای خبر: آنلاین , اقتصاد , دكتر حسن روحانی , رئیس جمهور
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۱

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز