پاسخ سیدمهدی طباطبایی به مدعیان عدم صلاحیت رهبری: آیت الله خامنه ای بی نظیر است

پاسخ سیدمهدی طباطبایی به مدعیان عدم صلاحیت رهبری: آیت الله خامنه ای بی نظیر است سنج نیوز پاسخ سیدمهدی طباطبایی به مدعیان عدم صلاحیت رهبری: آیت الله خامنه ای بی نظیر است


حجت الاسلام سیدمهدی طباطبایی با اشاره به ادعای برخی دشمنان كه صحبت های رهبری فعلی انقلاب در جلسه مجلس خبرگان 68 را ناشی از عدم صلاحیت معظم له می دانند، اظهار داشت: این صحبت هایی كه درباره ایشان شده، "بی عقلی" است. فرمایشات آیت الله خامنه ای در آن زمان، از روی "تواضع" بود. ایشان وقتی می خواستند بعنوان رهبر انتخاب گردد با تواضع اظهار داشت كه "نمی خواهم رهبر شوم". خود امام خمینی و همه اولیای الهی هم همین گونه بودند. این شاگرد برجسته امام راحل با اشاره به خاطره ای از سال های اول انقلاب و تواضع امام خمینی خاطرنشان كرد: نخستین مجلس شورای اسلامی كه تشكیل شد آقای فخرالدین حجازی روی منبر رفت و خطاب به امام اظهار داشت: "ای سلیمان زمان، قضاوت كن! ای داود زمان،...." امام خمینی گفتند "این حرف ها را نزنید چون برای علمای بزرگ هم زیاد است كه چه برسد به من طلبه" كه این نشان از تواضع است. گفت "نفس گاهی باور می كند این حرف ها را" و این كمال آقایی شخص است. وی اضافه كرد: یادم هست آقای خلخالی نطق پیش از دستوری در سال چهارم نمایندگی مجلسش داشت و خطاب به امام راحل گفت "شما رهبر زمان هستید و شما باید فتوا بدهید و چنین و چنان." همان جا امام خمینی كه مشروح مذاكرات مجلس را می شنید، نامه زد و آقای هاشمی هم اظهار داشت كه "باید نامه امام را بخوانم". امام در آن نامه نوشته بودند كه "به آقایان بگویید این مسائل مربوط به علمای بزرگ است و نه به من طلبه. شما وظیفه دارید رأی خویش را درست بدهید، اگر خلاف شرع حكم بدهید شورای نگهبان برمی گرداند".
این شاگرد قدیمی امام خمینی(ره) با تاكید بر اینكه "به نظرم آیت الله خامنه ای نه تنها مثل و مانند ندارد بلكه بی نظیر است"، اظهار داشت: با قدرت این حرف را می زنم و ترسی ندارم. اصل چهارم حفظ آبروی مردم است. فكر نكنیم كه ما هرچه آبرو بریزیم، بهتر است. الآن بالاترین ضرری كه به كشور خورده آبروریزی است. آبروی اشخاص نباید بریزد. چرا این فساد ها به وجود آمده است؟ چون آبرو ها رفته است. آیا آبروی مان را رهبر برده است؟ خیر؛ ایشان كه به همه نظام آبرو داده است. آبرویمان را اقتصاد برده است و از لحاظ اقتصادی و مفاسد اقتصادی آبرویمان رفته است.
27215

1396/11/24
14:12:43
5.0 / 5
4563
تگهای خبر: اقتصاد
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۴

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز