رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه :

جهاد فرهنگی آیت الله ری شهری از خدمات منحصر به فرد وی است

جهاد فرهنگی آیت الله ری شهری از خدمات منحصر به فرد وی است سنج نیوز: ریاست شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در پیامی با درگذشت رحلت مرحوم ری شهری اصرار کرد که آن مرحوم در سنگرها و مناصب مختلف خدمت، منشاء آثار و برکات زیادی شد.


به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، متن پیام حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری به این شرح است:
ارتحال عالم مجاهد و انقلابی آیت الله محمدی ری شهری
سبب تاسف و تاثر فراوان گردید.
آن عالم فرزانه که از مبارزان دوران انقلاب اسلامی و دلبسته امام راحل و نهضت اسلامی بود بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در سنگرها و مناصب مختلف خدمت، منشاء آثار و برکات زیادی گردید.
مجاهدت ایشان در محاکم انقلابی و صیانت از ارتش انقلابی و بعد از آن تلاش بی وقفه دربنیانگذاری وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی خصوصا در مقابله سرسختانه با باندها و گروهک های انحرافی از خدمات باارزش ایشان است.
خدمت خالصانه در جایگاه نمایندگی رهبری در حج و زیارت و کوشش برای اقامه حج ابراهیمی و خدمتگزاری در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی مقابل السلام از حسنات ماندگار ایشان است.
جهاد فرهنگی آیت الله ری شهری، در احیاء معارف اهلبیت عصمت و طهارت خصوصا میراث بی بدیل حدیثی شیعه با تالیف و تدوین دهها جلد موسوعه های قرآنی و حدیثی و تاریخی و نیز تاسیس مراکز علمی و تحقیقی در عرصه ترویج فرهنگ دوده عصمت و طهارت از خدمات منحصر به فرد این عالم بزرگوار است.
اینجانب به نمایندگی از نمایندگان مکرم ولی فقیه در استانها و ائمه مکرم جمعه و اعضای شورای سیاست گذاری ائمه جمعه،
این ضایعه را به محضر رهبر حکیم انقلاب و حوزه های علمیه و خصوصا شاگردان و علاقمندان ایشان، خصوصاً مردم مومن و انقلابی شهرری، به خصوص به فرزندان ارجمند و خانواده این عالم فرزانه تسلیت و تعزیت می گویم.
والسلام علیکم و رحمه الله وبرکاته

۱۴۰۱/۱/۲



منبع:

1401/01/03
14:12:36
5.0 / 5
505
تگهای خبر: خدمات , سیاست , نمایندگی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۵

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز