سخنگوی دولت:

هزار روستا به اینترنت پایدار متصل شد

هزار روستا به اینترنت پایدار متصل شد ایرنا نوشت: رئیس شورای اطلاع رسانی دولت با اشاره به اینکه حدود هزار روستا به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت متصل شده است، اظهار داشت: ۲۵۰ روستا از این تعداد پیش از این به اینترنت متصل بودند که پایدار نبود وهم حالا اینترنت این روستاها پایدار شده است.



به گزارش سنج نیوز به نقل از خبر آنلاین به نقل از ایرنا، علی بهادری جهرمی شامگاه یکشنبه در توضیح جزئیات نشست امروز (یکشنبه) هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار نمود: گزارش های گوناگونی از جانب وزیران در این جلسه عرضه شد که همچون آنها گزارش تفصیلی وزیر امور خارجه از دستاوردهای سفر اخیر رئیس جمهور به کشور روسیه و جلسات مختلف ایشان در این کشور بود.
وی افزود: وزیر امور خارجه گزارشی از نشست رئیس جمهور کشورمان با رئیس جمهور کشور روسیه، دوما، فعالان اقتصادی و سایر جلسات و دستاوردهایی را که در این جلسات حاصل شد ارائه نمود.
سخنگوی دولت با اشاره به اینکه در مسافرت رئیس جمهور به روسیه محوریت و تمرکز بیشتر بر تعاملات اقتصادی بود اظهار داشت: این سفر دستاوردهای خوبی برای کشور در پیش خواهد داشت.
رئیس شورای اطلاع رسانی دولت ضمن اشاره به گزارش و خبر خوش وزیر ارتباطات در خصوص اتصال هزار روستا به شبکه ملی طلاعات و اینترنت اظهار داشت: ۲۵۰ روستا از این روستاها پیش تر به اینترنت متصل بودند اما اینترنت آنان ناپایدار بود که پایدار شد و بقیه هم جدیداً به اینترنت پایدار متصل شدند.
وی افزود: وزیر ورزش اخبار خوشی از موفقیت های حرفه ای ورزشکاران بخصوص در حوزه ورزش بانوان آن که با ولادت حضرت زهرا هم مناسبت داشت عرضه کرد و من در اینجا این روز را به همه بانوان ایران زمین تبریک می گویم.
بهادری جهرمی همچون مصوبات امروز هیئت دولت را تصویب مصوبه ای با پیشنهاد وزارت بهداشت و وزارت کار اعلام نمود و اظهار داشت: پیش از این هم سازمانهای بیمه گر، ستاد مربوطه و سازمان برنامه و بودجه موافقت کرده بودند تا همه سازمانهای بیمه گر مکلف شوند ۹۰ درصد هزینه های ناشی از دسترسی و خانواده بیمار اورژانسی را بپردازد.
سخنگوی دولت ضمن اشاره به تاکید رئیس جمهور در حوزه امور اراضی و اراضی کشاورزی به صورت خاص و تکلیف سازمان امور اراضی در صیانت از زمین های ملی و کمک به کشاورزان در خصوص صدور مالکیت زمینهای کشاورزان اظهار داشت: رئیس جمهور به وزیر جهاد کشاورزی دستور داد تا سازمان، تشکیلات و نیروی انسانی لازم را در این حوزه تقویت کند و متناسب با مأموریت های این سازمان از اراضی ملی و کشاورزی حمایت بیشتری شود.

6464

1400/11/04
10:38:25
5.0 / 5
595
تگهای خبر: آنلاین , اقتصاد , ایران , اینترنت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۵

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز