استخراج رمز ارز در پوشش شرکت لوازم خانگی در قزوین

استخراج رمز ارز در پوشش شرکت لوازم خانگی در قزوین سنج نیوز: قزوین مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین اظهار داشت: در امتداد برگزاری تحول سازمان تعزیرات و در ادامه گشت های سیار تعزیرات حکومتی، یک کارگاه تولید لوازم خانگی که مبادرت به تولید رمز ارز می کرد، تعطیل شد.


هوشنگ محمدی با اشاره به گشت مشترک استان قزوین اظهار نمود: در امتداد گشت های سیار تعزیرات حکومتی از یک کارخانه تولید مواد شوینده نیز در استان بازرسی به عمل آمد که بازرسی ها منجر به کشف ۴۰ دستگاه ماینر شد که بعد از ضبط، کالا به ستاد اموال تملیکی ارسال و واحد تولیدی متخلف پلمب شد.
بنابراعلام روابط عمومی تعزیرات حکومتی استان قزوین، وی با تاکید بر تشدید بازدیدهای تعزیرات حکومتی اشاره کرد: در امتداد صیانت از حقوق مصرف کننده و تنظیم بازار، از یک کارخانه شوینده در استان بازرسی شد که به سبب عدم رعایت ضوابط قیمت گذاری در این خصوص پرونده جهت رسیدگی تشکیل شد.
محمدی اشاره کرد: از یک دستگاه خودرو که مبادرت به قاچاق اقلام آرایشی و بهداشتی کرده بود بیش از ۲۵۰ عدد انواع ادکلن کشف شد و عامل آن بعد از احراز تخلف به ضبط کالای مکشوفه و پرداخت یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.




منبع:

1400/09/02
16:18:15
5.0 / 5
798
تگهای خبر: خودرو , دستگاه , روابط , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۴

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز