سفارش یک نماینده به رئیسی درباره استفاده نکردن از وزرای سالخورده

سفارش یک نماینده به رئیسی درباره استفاده نکردن از وزرای سالخورده به گزارش سنج نیوز فارس نوشت: نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار داشت: به آقای رئیسی مکرراً سفارش می کنم که از وزرای سالخورده و مسن استفاده نکند و بداند مجلس با دولت قوی همراهی خواهدنمود.



حجت الاسلام سیدکاظم موسوی نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس درباره کابینه دولت سیزدهم که مقرر است فردا (پنجشنبه) همزمان با تحلیف رئیس جمهور در مجلس به پارلمان معرفی شود، عنوان کرد: امیدواریم کابینه و وزرای دولت جدید را افرادی توانمند، متخصص و مشرف بر حوزه کاری تشکیل دهند.
نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس صداقت، روحیه جهادی، اقتصاددان بودن، خستگی ناپذیری و دوری از روحیه اشرافی گری را از صفاتی عنوان نمود که باید در وزرای دولت سیزدهم وجود داشته باشد.
موسوی با تکیه بر این که دولت سیزدهم باید علاوه بر نظارت بر قیمت کالاهای اساسی اقلام و نیازهای مردم را تأمین کند، اظهار داشت: توجه ویژه با اقشار ضعیف جامعه، رشد و جهش تولید در استانهای محروم کشور، توجه به خرده سرمایه ها، ایجاد راهکار برای جهت دهی آنان به سمت تولید و ایجاد اشتغال واقعی از دیگر وظایف و رسالت های دولت سیزدهم در حوزه اقتصادی می باشد.
وی تصریح کرد: دولت سیزدهم از افراد مجرب و همینطور جوانان برای حضور در سیستم اجرایی کشور بهره مند شود و به آنان میدان بدهد.
نماینده مردم اردبیل در مجلس، تأمین معیشت مردم و اشتغال جوانان را دو مساله اساسی کشور عنوان و تصریح کرد: به آقای رئیسی مکرراً سفارش می کنم که از وزرای سالخورده و مسن استفاده نکند و بداند مجلس با دولت قوی همراهی خواهد نمود اما تعهدی به دولت ندارد.
موسوی تصریح کرد: انتظار ما حضور و معرفی وزرای قوی است و اگر وزیری از مسیر خود منحرف شد، مجلس انقلابی قاطع جلوی هرگونه کجروی خواهد ایستاد.
27219


منبع:

1400/05/13
22:49:18
5.0 / 5
683
تگهای خبر: اقتصاد , پارلمان , رئیس جمهور , كمیسیون
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۲

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز