برگزاری مراسم تحلیف نمایندگان جدید در مجلس

برگزاری مراسم تحلیف نمایندگان جدید در مجلس به گزارش سنج نیوز ایسنا نوشت: مراسم تحلیف ۶ منتخب مجلس یازدهم در انتخابات میان دوره ای برگزار گردید.


در جلسه علنی بامداد امروز سه شنبه مجلس ابراهیم نجفی اسپیلی منتخب آستانه اشرفیه، ولی الله بیاتی منتخب تفرش، آشتیان و فراهان، سید ناصر حسینی پور منتخب گچساران و باشت، فتح الله توسلی منتخب بهار و کبودرآهنگ، اسماعیل کوثری منتخب تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس و سید مرتضی حسینی منتخب میانه با حضور در جایگاه سخنران هیئت رئیسه مراسم تحلیف خویش را به جای آوردند. متن سوگند نمایندگان به شرح زیر است:
بسم‏ الله‏ الرحمن‏ الرحیم‏
«من در مقابل قرآن مجید به خدای متعال سوگند یاد می کنم و با تاکید بر شرف انسانی خویش تعهد می کنم که پاسدار حریم اسلام و نگهبان دستاوردهای انقلاب اسلامی ملت ایران و مبانی جمهوری اسلامی باشم. همینطور ودیعه ای که ملت به ما سپرده بعنوان امینی عادل پاسداری کنم، و در انجام وظایف وکالت، امانت و تقوا را رعایت نمایم و همواره به استقلال و اعتلای کشور و حفظ حقوق ملت و خدمت به مردم پایبند باشم، از قانون اساسی اطاعت کنم و در گفته ها و نوشته ها و اظهار نظرها استقلال کشور و آزادی مردم و تأمین مصالح آنان را مدنظر داشته باشم». بعد از قرائت سوگند منتخبان جدید مجلس، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس اظهار داشت: از سوی همه همکاران به منتخبان جدید عرض تبریک دارم و تاکیدم بر این است که شعبات مربوطه در اسرع وقت رسیدگی کنند و گزارش شعبه را به صحن مجلس برای تصویب اعتبارنامه این عزیزان ارائه نمایند تا کمیسیون ها هرچه زودتر انتخاب گردد و این عزیزان مشغول خدمت شوند. همینطور حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیئت رئیسه مجلس شعب منتخبان جدید را به این شرح اعلام نمود:
ابراهیم نجفی اسپیلی عضو شعبه ۵
ولی الله بیاتی عضو شعبه ۲
سید ناصر حسینی پور عضو شعبه ۳
فتح الله توسلی عضو شعبه ۴
اسماعیل کوثری عضو شعبه ۱
سید مرتضی حسینی عضو شعبه ۱۵ به قول این عضو هیئت رئیسه اعتبار نامه منتخبان جدید به شعبه مربوطه ارجاع خواهد شد. 27215


منبع:

1400/05/05
12:46:29
5.0 / 5
710
تگهای خبر: ایران , كمیسیون
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز