مهرعلیزاده:

باید كار مردم را به خودشان واگذار نماییم

باید كار مردم را به خودشان واگذار نماییم به گزارش سنج نیوز یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری تعدد دستگاههای دخیل در بازار و چند نرخی بودن ارز را از عوامل دخیل در گرانی قیمت ها در بازار عنوان نمود و اظهار داشت: چاره این است که به جای این همه ستاد، یک واحد مستقل در وزارت صنعت، معدن و تجارت تشکیل گردد.


به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، محسن مهرعلیزاده کاندیدای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری شامگاه دوشنبه در برنامه ای تبلیغاتی که از بخش خبری ۲۰: ۳۰ شبکه دو سیما پخش گردید، در پاسخ به پرسشی درباره راهکار دولت وی در زمینه مقابله با گرانی و تنظیم بازار کالاهای اساسی، تعدد دستگاههای دخیل در تصمیم گیری درباره بازار و وجود رانت و قیمت های متفاوت ارز را مانع تنظیم بازار و علت گرانی عنوان نمود.
وی تصریح کرد: تنها چاره این است که به جای این همه ستاد، یک واحد مستقل در وزارت صنعت، معدن و تجارت تشکیل گردد. از طرفی چند نرخی بودن ارز را از بین ببریم؛ بدین سان تنظیم تولید و قیمت انجام می شود.
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با تکیه بر این که اگر کار مردم را به خود آنها واگذار نماییم، کار به خوبی پیش خواهد رفت، اظهار داشت: عریض و طویل بودن دولت و دخالت دولت به جای نظارت و تنظیم بازار باعث ایجاد سردرگمی می شود؛ اگر دولت جای خود بنشیند و با وزرنی کم فقط مشغول نظارت باشد، نهادهای اجتماعی، صنوف مختلف و اتاقهای بازرگانی می توانند با یک هماهنگی کار تنظیم بازار را انجام دهند.




منبع:

1400/03/24
22:52:33
5.0 / 5
1137
تگهای خبر: تبلیغات , دستگاه , ریاست جمهوری , صنعت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۱

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز