آصفری:

مشاركت حداكثری در انتخابات در پیشبرد اهداف داخلی و خارجی كشور موثر است

مشاركت حداكثری در انتخابات در پیشبرد اهداف داخلی و خارجی كشور موثر است به گزارش سنج نیوز یک عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد: رییس جمهوری که با رای حداکثری مردم بر روی کار آید می تواند محکم تر مطالبات مردم را در زمینه های مختلف دنبال کند.


محمدحسن آصفری در گفت و گو با ایسنا، درباره تاثیر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بر روی آینده کشور، بیان کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات سبب می شود دولتی بر روی کار آید که از پشتوانه قوی برخوردار بوده و در عرصه بین الملل گام های محکم تری در جهت تامین و حفظ منافع ملی برداشته و زمانی که پشت میز مذاکره می نشیند از قدرت چانه زنی بالاتری برخوردار باشد.
ایشان سپس اظهار نمود: از طرف دیگر رییس جمهوری که با رای حداکثری مردم بر روی کار می آید می تواند محکم تر مطالبات مردم را دنبال کند و در جایگاه بین المللی جمهوری اسلامی ایران نیز موثر است. اتحاد و انسجام ملی در داخل کشور نیز تقویت خواهد شد. بطور کلی مشارکت حداکثری مردم در انتخابات در پیشبرد اهداف داخلی و خارجی و تقویت جایگاه بین المللی کشور نقش به سزایی دارد.
نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد: از طرف دیگر بهتر است هر ۷ نامزد انتخاباتی متعهد شوند به فردی که از طرف مردم انتخاب می شود کمک کنند تا وعده ها و برنامه هایی که قابلیت اجرائی داشته و از طرف کاندیداها در مناظرات و ایام تبلیغاتی به مردم ارائه شده را اجرائی کند و نامزدها برنامه های خودرا در زمینه های مختلف در اختیار فرد منتخب قرار دهند تا مردم نیز دلگرم باشند گام موثری برای حل مشکلات کشور برداشته خواهد شد.
آصفری در آخر اشاره کرد: از طرف دیگر لازم است تا کاندیداها از سر دادن وعده هایی که قابلیت اجرائی ندارد پرهیز کنند چونکه اجرائی نشدن این وعده ها مردم را ناامید خواهدنمود و بی اعتمادی و نا امیدی مردم بزرگ ترین لطمه و تهدید برای منافع ملی و امنیت کشور است.




منبع:

1400/03/23
10:14:39
5.0 / 5
1046
تگهای خبر: ایران , تبلیغات , رئیس جمهور , كمیسیون
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۲

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز