باقری كنی:

ترفندهای مثلث غربی، عبری و عربی ناتوان از ایستادگی در مقابل جبهه مقاومت است

ترفندهای مثلث غربی، عبری و عربی ناتوان از ایستادگی در مقابل جبهه مقاومت است به گزارش سنج نیوز دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: پیامد راهبردی بزرگداشت روز قدس آنست که ترفندهای مثلث غربی، عبری و عربی ناتوان از مشروعیت­ بخشی به رژیم رو به زوال صهیونیستی است.



به گزارش سنج نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، علی باقری کنی دبیرستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران در گفت و گو با رادیو اقتصاد، روز قدس را نماد جهانی مقابله با ظلم و پشتیبانی از مظلوم دانست و اظهار نمود: پیامد راهبردی بزرگداشت روز قدس آنست که ترفندهای مثلث غربی، عبری و عربی ناتوان از مشروعیت­ بخشی به رژیم رو به زوال صهیونیستی است.

وی با اشاره به حمایت و پشتیبانی همه­ جانبه غربی­ ها از رژیم صهیونیستی اشاره کرد: آمریکا و اروپا باید پاسخگوی جنایت ­های صهیونیست­ ها باشند و گرفتن ژست حقوق بشری نمی ­تواند آنها را از محکومیت در دادگاه جهانی عدالت رهایی بخشد.

معاون امور بین ­الملل قوه قضاییه با اشاره به خیانت چند کشور عربی به ملت فلسطین و آشکارسازی روابط سیاسی با رژیم صهیونیستی تاکید کرد: آتش فتنه صهیونیست ­ها جز با مقاومت خاموش نخواهد شد و هر کشوری که وارد تعامل با صهیونیست ­ها هم شود، از لیست تجاوزگری و فتنه­ افروزی­ صهیونیست­ ها خارج نخواهد شد.




منبع:

1400/02/17
17:38:10
5.0 / 5
971
تگهای خبر: آمریكا , اقتصاد , ایران , روابط
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۲

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز