تدوین بسته پشتیبانی از صادرات غیر نفتی سال جاری

تدوین بسته پشتیبانی از صادرات غیر نفتی سال جاری مدیر کل دفتر توسعه خدمات تجاری سازمان توسعه تجارت ایران اظهار داشت: بسته پشتیبانی از صادرات غیر نفتی سال 1400 با رویکرد شعار سال و با هدف پشتیبانی و مانع زدایی از تولید صادراتی تدوین خواهد شد.



به گزارش سنج نیوز به نقل از سازمان توسعه تجارت ایران، احسان قمری اظهار داشت: بسته پشتیبانی از صادرات غیر نفتی سال ۱۴۰۰ با رویکرد شعار سال و با هدف پشتیبانی و مانع زدایی از تولید صادراتی تدوین و توسط ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی ابلاغ خواهد گردید.
مدیر کل دفتر توسعه خدمات تجاری سازمان توسعه تجارت ایران با بیان این خبر اضافه کرد: سال قبل بسته پشتیبانی از صادرات غیر نفتی با رویکرد جهش تولید اجرا شد و تلاش گردید حمایت های انجام شده در امتداد جهش تولید صادراتی باشد.
وی بیان کرد: با برنامه ریزی انجام شده، در سال قبل بیش از ۷۰۰ واحد تولیدی و صادراتی از سرفصل های حمایتی مندرج در بسته پشتیبانی از صادرات غیر نفتی منتفع شدند.
دبیر کارگروه مشوق های صادراتی افزود: اولویت پرداخت مشوق های صادراتی در سال ۹۹ پشتیبانی از راه اندازی تجهیز و توسعه زیر ساخت های تجاری بوده و با تخصیص بودجه مشوق های صادراتی جهت این زیر ساخت ها شامل سرد خانه ها، انبارهای مکانیزه، مراکز بسته بندی و سورتینگ، پایانه ها و مراکز نمایشگاهی گامی در تسریع و تسهیل صادرات و در نهایت جهش تولید برداشته شد.
قمری اظهار داشت: در تدوین بسته پشتیبانی از صادرات غیر نفتی سال ۱۴۰۰ تلاش خواهد شد تا با تخصیص تسهیلات سرمایه در گردش صادراتی و همین طور پرداخت کمک سود تسهیلات صادراتی نسبت به کاهش هزینه های واحدهای صادراتی اقدام گردد.

1400/01/26
11:15:28
5.0 / 5
915
تگهای خبر: اقتصاد , ایران , خدمات , ساخت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۴

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز