با اشاره به نشست كمیسیون مشترك برجام

اولیانوف: در راه درستی قرار داریم اما راه پیش رو دشوار است

اولیانوف: در راه درستی قرار داریم اما راه پیش رو دشوار است به گزارش سنج نیوز نماینده روسیه در سازمان های بین المللی واقع در وین در توییتی گفت وهای طرفین در کمیسیون مشترک برجام را ˮمنظمˮ خواند.


به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه در سازمان های بین المللی واقع در وین روز جمعه در توییتی نوشت: نشست مجازی کمیسیون مشترک برجام به پایان رسید. گفت وگوها کاملا منظم بود و ادامه خواهد داشت. به نظر می آید که ما در راه درستی قرار داریم اما راه پیش رو آسان نبوده و نیازمند تلاشهای فشرده خواهد بود. به نظر می رسید که ذینفع ها برای آن آمادگی کامل دارند.
به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، نشست کمیسیون مشترک برنامه جامع اقدام مشترک به صورت مجازی در سطح معاونان و مدیران کل وزیران خارجه ایران و ۱+۴ برگزار شد.
انریکه مورا، معاون مدیرکل و دبیر سیاسی سرویس اقدامات خارجی اروپا به نمایندگی از جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نشست کمیسیون مشترک را ریاست کرد.
سید عباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه کشورمان هم در این جلسه حضور داشت. بحث های صریح و جدی در این جلسه عنوان شد و شرکت کنندگان تصمیم گرفتند ادامه این نشست را روز سه شنبه به صورت حضوری در وین دنبال کنند.
ند پرایس، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز پنج شنبه ضمن اشاره به برگزاری کمیسیون مشترک برجام در تاریخ دوم آوریل (امروز) اظهار داشته بود: ما از این مساله استقبال می نماییم و آنرا گامی مثبت تلقی می نماییم.
میخائیل اولیانوف همینطور بامداد امروز در توییتی نوشته بود: وزارت خارجه آمریکا از برگزاری نشست مجازی کمیسیون مشترک برجام با مشارکت ایران و دیگر طرفین توافق هسته ای استقبال کرد. این تایید دیگری بر تغییر اساسی در موضع آمریکاست که باید به اقدامات عملی بدل گردد.




منبع:

1400/01/13
15:44:24
5.0 / 5
1155
تگهای خبر: آمریكا , ایران , برجام , توافق هسته ای
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۴

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز