فرشادان خبر داد:

ثبت نام ۱۰۷۰نفر كاندید انتخابات شورای شهر در استان كردستان

ثبت نام ۱۰۷۰نفر كاندید انتخابات شورای شهر در استان كردستان به گزارش سنج نیوز کردستان نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران از ثبت نام ۱۰۷۰نفر کاندیدای شورای شهر در استان کردستان اطلاع داد و اظهار داشت: از این تعداد ۱۲۰نفر از بانوان استان هستند.


سید مهدی فرشادان امروز چهارشنبه (۲۷اسفند) در نشست با اصحاب رسانه استان کردستان اظهار نمود: خبرنگاران آینه تمام قد و منعکس کننده بی عیب و نقص مشکلات جامعه هستند که باید با همراهی و حمایت خود به توسعه استان کردستان و برقراری دموکراسی در جامعه کمک کنند.
وی با تکیه بر اینکه توسعه کردستان باید محور اصلی همه اقشار مختلف باشد اضافه کرد: انتقاد سازنده که با دقت و ظرافت رسانه ای منتقل می شود به حل سریعتر مشکلات کمک می نماید.
نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس اظهار داشت: در کمیسیون تلفیق مجلس اتفاقات کم نظیری برای استان رقم خورده است، و ۳۲هزار میلیارد ریال برای اشتغال اختصاص یافته که مدیران باید برای جذب آن تلاش کنند.
وی میزان بودجه کشور را به صورت تقریبی دو میلیون و ۵۰۰ هزار میلیارد اعلام و بیان نمود: از این میزان ۱۰۰۰میلیارد ریال به استان کردستان اختصاص یافته است.
فرشادان رتبه کردستان را در تخصیص اعتبارات سال جاری سوم اعلام نمود و افزود: بودجه محرومیت زدایی همچون مواردی است که سال جاری به بودجه استانی کردستان اضافه شده است.
وی اضافه کرد: زمانی اختصاص این بودجه به استان پرارزش است که کل اعتبارات یکجا به استان اضافه شود و بتواند به توسعه استان کمک نماید.
نماینده مردم کردستان اعلام نمود: ۲۶۰۰میلیارد تومان سال آینده به بودجه کردستان اختصاص می یابد.
وی ضمن اشاره به اینکه جاده های استان کردستان به قتلگاه تبدیل گشته است، اظهار داشت: ۳۶۰کیلومتر از کریدور شمال غرب در استان است اما تا کنون فقط ۱۵۰ کیلومتر راه اندازی شده است و به صورت کلی راه ها و جاده های کردستان نیازمند اعتبارات بیشتری است.
وی افزود: در حوزه راه تزریق بودجه می تواند پیشرفت های زیادی به دنبال داشته باشد در حوزه راه آهن که از امیدهای مردم استان برای توسعه است اقدامات خوبی صورت گرفته است.
فرشادان بیان نمود: برقی کردن راه آهن تهران همدان سنندج از پیشنهادات مطرح شده این پروژه است که برای تحقق آن ردیف بودجه را تغییر داده و اصلاح کرده ایم.
وی از ادامه این راه آهن تا مرز باشماق اطلاع داد و اظهار داشت: ردیف بودجه این پروژه هم به مجلس پیشنهاد داده می شود و تحقق آن به توسعه ترانزیت استان و رفاه مردم کمک می نماید.
فرشادان ضمن اشاره به پتانسیل بالای استان کردستان در حوزه آب اظهار داشت: تخصیص آب در استان کردستان برای نخستین بار از ۱۷۰۰۰هکتار به ۹۶هزار هکتار رسیده است.
وی افزود: در حوزه آب آشامیدنی سنندج هم ۱۰۰میلیارد تومان برای سامانه انتقال آب سد آزاد به تصفیه خانه در بودجه سال ۱۴۰۰ اختصاص یافته است.
نماینده مردم کردستان در مجلس اعلام نمود: تلاش و ایثار حوزه بهداشت و درمان علیرغم کمبودها و سوئ مدیریت هایی که وجود دارد ستودنی است.
وی از مشاهده تخلفات زیادی در حوزه نظارت نمایندگان مجلس استان در بعضی از دستگاههای اجرایی اطلاع داد و اضافه کرد: در حوزه دارویی و پزشکی مشکلاتی وجود دارد که در حال پیگیری است و در صورت اثبات شدن، رسانه ای خواهد شد.
وی از راه اندازی دانشکده داروسازی در استان و اختصاص بودجه برای این پروژه اطلاع داد و اظهار داشت: با راه اندازی این پروژه زمینه تحصیلات برای جوانان در استان فراهم می شود.
نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران اضافه کرد: هیات نظارت بر انتخابات شورای شهر در استان کردستان توسط نمایندگان مجلس تشکیل می شود که این مهم در استان وارد فرایند اجرا شده است.
وی از ثبت نام ۱۰۷۰نفر کاندیدای شورای شهر در استان کردستان اطلاع داد و اظهار داشت: از این تعداد۸۷ نفر در دیواندره، ۶۵ نفر در کامیاران، ۱۱۶نفر در قروه، ۸۳ نفر در بانه، ۱۲۴ نفر در سقز، ۱۶۷ نفر در بیجار، ۳۳ نفر در دهگلان و ۲۱۲ نفر در سنندج شرکت کرده اند.
فرشادان اعلام نمود: از این تعداد ۱۲۰نفر خانم و ما باقی آقایان هستند.
وی یاد آور شد: همه باهم باید تلاش نماییم که انتخابات پرشوری برگزار گردد و افرادی دلسوز و پای کار را برای استان انتخاب نماییم.
در حال تکمیل شدن است...



منبع:

1399/12/27
19:30:55
0.0 / 5
1165
تگهای خبر: دستگاه , شركت , كمیسیون , مدیریت
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۴

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز