رئیس جمهوری كه می تواند كشور را با قدرت اداره كند

رئیس جمهوری كه می تواند كشور را با قدرت اداره كند به گزارش سنج نیوز ایرنا نوشت: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: رئیس جمهوری که با مشارکت حداکثری بر سر کار بیاید احساس پشتیبانی بیشتری از ناحیه مردم می کند و می تواند با قدرت و قوت قلب بهتری مدیریت اجرائی کشور را برعهده بگیرد.


حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا مصباحی مقدم، درباره مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۰ ریاست جمهوری، اظهار داشت: جمهوری اسلامی نظام صددرصد مردمی است و انقلاب اسلامی بر طبق خواست و اراده ملت ایران ظهور و بروز کرد و از شروع پیروزی انقلاب اسلامی، همه ابعاد این نظام مبتنی بر آرای مردمی بنیان نهاده شده است. سخنگوی جامعه روحانیت مبارز کشور مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ۱۴۰۰ را زمینه ساز تقویت وحدت ملی توصیف کرد و اضافه کرد: رئیس جمهوری که با مشارکت حداکثری بر سر کار بیاید احساس پشتیبانی بیشتری از ناحیه مردم می کند و می تواند با قدرت و قوت قلب بهتری مدیریت اجرائی کشور را برعهده بگیرد. وی با اشاره به تاکید رهبر انقلاب اسلامی بر حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد: حضور پرشور مردم پای صندوق رای سبب تقویت نظام جمهوری اسلامی مقابل بیگانگان است و در دنیای سیاست، جمهوری اسلامی را نظامی کاملا استوار، پرقدرت و باپشتوانه قلمداد می کنند.
احزاب و جریان های سیاسی مردم را به انتخابات دلگرم کنند مصباحی مقدم به میدان آمدن و استفاده مردم از حق مشروع خود برای حضور در انتخابات و انتخاب رئیس جمهوری توانمند و کارآمد را بسیار شایسته و ضروری دانست و اظهار داشت: احزاب و جریان های سیاسی در چنین شرایطی وظیفه دارند مردم را به انتخابات دلگرم کرده و به شکل قوی به میدان بیایند. عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: کسی نباید از احتمال کاهش حضور مردم پای صندوق رای سخن به میان آورد و از مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ایراد بگیرد. بدین سبب در چنین شرایطی فضای رسانه ملی، نوشتاری و فضای مجازی همه باید در خدمت حضور حداکثری ملت برای انتخابات ۱۴۰۰ باشد. مصباحی مقدم درباره وظایف دستگاهها برای انتخابات ریاست جمهوری، عملکرد مجلس و دولت در تشویق مردم به حضور پای صندوق رای را موثر دانست و اظهار داشت: اگر مردم احساس کنند که دولت و مجلس دلسوز آنها هستند و همیشه به دنبال برداشتن گام هایی برای کاهش نگرانی های آنها هستند تاثیر بزرگی بر تمایل آنها برای حضور پای صندوق رای خواهد داشت. وی درباره ضرورت تلاش جمهوری اسلامی ایران برای به دست آوردن متحدان برای خود اشاره کرد: البته ایران تا حالا هیچگاه تنها نبوده و نیست چونکه ملت های منطقه هوادار جمهوری اسلامی هستند؛ خیلی از کشورهای جهان سوم هم، دل هایشان با نظام جمهوری اسلامی هم راه است و ما همدلی این کشورها را از مسائل مختلفی که اتفاق می افتد درک می نماییم. عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اعلان اینکه ما باید بتوانیم هر چه بیشتر با دولت هایی که با جمهوری اسلامی روابط حسنه دارند رایزنی کرده و دیپلماسی مان سیاسی را فعال تر نماییم، اظهار نمود: اگر بتوانیم همراهی چین و روسیه که با غرب رقابت دارند بدست بیاوریم و با کمک سایر کشورهای همسو می توانیم مقابل فزون خواهی آمریکا مقاومت نماییم. 27215


منبع:

1399/12/05
14:23:40
0.0 / 5
969
تگهای خبر: آمریكا , ایران , دستگاه , رئیس جمهور
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۵

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز