به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در ژاپن انجام شد

تولید نماهنگ های معرفی دیدگاه های رهبر معظم انقلاب به زبان ژاپنی

تولید نماهنگ های معرفی دیدگاه های رهبر معظم انقلاب به زبان ژاپنی به گزارش سنج نیوز به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، رایزنی فرهنگی سفارت ایران در ژاپن، نماهنگ ها و فیلمهای کوتاه معرفی دیدگاه های مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در زمینه های مختلف فرهنگی با زیرنویس ژاپنی تولید و منتشر نمود.


به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، به نقل از رایزنی فرهنگی سفارت ایران در ژاپن، در این نماهنگ ها به موضوعاتی همچون اهمیت کتاب و مطالعه، علم، بنیان کشورها، اهمیت حفظ محیط زیست و... از دیدگاه رهبر معظم انقلاب پرداخته شده که با زیرنویس ژاپنی انتشار یافته است.
در این مجموعه ها با بهره گیری از تصاویر مناسب با بیانات، تلاش گردید تا زمینه های توسعه و پیشرفت در کشور و دستاوردها و اقدامات جمهوری اسلامی ایران نیز به تصویر کشیده شود.
به دنبال سفر سال 1398 شینزو آبه نخست وزیر سابق ژاپن به ایران و ملاقات با مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که بازتاب های فراوانی در رسانه های بین المللی و همچون ژاپن داشت و خیلی از افراد مشتاق شناخت بیشتر از ایشان بودند، نماهنگ های مختلفی آماده سازی شد تا شناخت بهتری از دیدگاه های معظم له در زمنیه های مختلف در اختیار علاقه مندان قرار دهد.



1399/11/27
21:16:35
0.0 / 5
1143
تگهای خبر: ایران , سفارت
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۲

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز