فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق كشور مطرح كرد

امنیت هوایی كشور مرهون زحمات دلاورمردان پدافند هوایی است

امنیت هوایی كشور مرهون زحمات دلاورمردان پدافند هوایی است سنج نیوز: امیر سرتیپ دوم ارسلان پرویز اظهار داشت: مجموعه قرارگاه پدافند هوایی متشکل از عزیزان سپاه و ارتش در کنار هم به وظیفه خطیر حراست از امنیت مرزهای هوایی کشور مشغول هستند و امنیت هوایی کشور مرهون زحمات همه دلاوران پدافند هوایی است.


به گزارش سنج نیوز به نقل از ارتش، امیر سرتیپ دوم ارسلان پرویز فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق کشور در دیدار با سردارسرتیپ دوم قاسمی فرمانده سپاه استان خراسان جنوبی، با تکیه بر وحدت و همدلی بین سپاه و ارتش اظهار داشت: یکی از اقدامات مهم ارتش، مردم‍یاری است، سپاه هم بعنوان یک پشتوانه مردمی ذخیره امن و مهم، هر جا که لازم بوده، برادران سپاه حضور پررنگی داشته‍اند.
امیر سرتیپ ارسلان پرویز ضمن اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری افزود: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند، مردم عزیز ما قدردان زحمات مجموعه پدافند هوایی کشورهستند. الحمدالله هم اکنون مجموعه قرارگاه پدافند هوایی متشکل از عزیزان سپاه و ارتش در کنار هم به وظیفه خطیر حراست از امنیت مرزهای هوایی کشور مشغول هستند و امنیت هوایی کشور مرهون زحمات همه دلاوران پدافند هوایی است.
سردار قاسمی هم ضمن اشاره به شعار ارتشی و سپاهی یک لشکر الهی اظهار داشت: هدف همه ما خدمت به مردم است و نیروهای مسلح در همه عرصه های لازم همچون جلوگیری از بیماری منحوس کرونا ورود کرده و خدمتگزار مردم هستند.
وی اضافه کرد: وحدت و همدلی نیروهای مسلح از برکات انقلاب است و همواره نیروهای مسلح باید با همدلی و وحدت خود مشت محکمی بر دهان تفرقه افکنان بزنند. بر مبنای فرمایشات مقام معظم رهبری پدافند هوایی همواره در حفظ و صیانت از مرزهای هوایی کشور در خط مقدم جبهه است.



1399/11/27
14:28:30
0.0 / 5
1189
تگهای خبر: نیروهای مسلح
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۳

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز