نماینده ولی فقیه در سپاه:

آمادگی نشان دادن هر عكس العملی را برابر هر تجاوزی داریم

آمادگی نشان دادن هر عكس العملی را برابر هر تجاوزی داریم نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بررسی توانمندی های دفاعی را یکی از پیام های مهم رزمایش ها برشمرد و افزود: رزمایش ها فقط قسمتی از اقتدار دفاعی کشور را به دشمنان نشان میدهد.


به گزارش سنج نیوز به نقل از سپاه نیوز، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به برگزاری رزمایش های اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خصوصاً رزمایش موشکی نیروی هوافضای سپاه، اظهار داشت: ساخت محصولات دفاعی از مصادیق اقتدار آفرینی و آمادگی است.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: طبق فرمایش قرآن کریم در آیه ۶۰ سوریه انفال «وَ أَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ»، به ما قوی شدن را سفارش کرده است، برگزاری این رزمایش ها یکی دیگر از مصادیق قدرتمند شدن و ارتقای سطح آمادگی است.
حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی تاکید کرد: برگزاری رزمایش هایی مانند رزمایش موشکی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این راستا برگزار می گردد.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی چگونگی بکارگیری قدرت ها در صحنه ها و زمینه های مختلف موجود را از نقش های مهم برگزاری رزمایش ها بر شمرد و اشاره کرد: رزمایش با این هدف در امتداد شناسایی معایب و برجستگی نقاط قوت برگزار می گردد.
حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با اشاره به پیام های رزمایش ها، بررسی توانمندی های دفاعی را یکی از پیام های مهم این رزمایش ها برشمرد و افزود: این رزمایش ها پیامی مهم هم برای دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران دارد، رزمایش ها فقط قسمتی از اقتدار دفاعی کشور را به دشمنان نشان میدهد.
وی با تاکید بر اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران برابر هر متجاوزی، دستش بروی ماشه است، اضافه کرد: کشور ما آمادگی نشان دادن هر عکس العملی را برابر هر تجاوزی دارد.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهارداشت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران بدانند و متوجه باشند که این نظام و انقلاب، بر شعارهایش سخن نمی گوید و برای دفاع از ارزش هایش ایستاده است.



1399/11/04
15:41:43
0.0 / 5
1185
تگهای خبر: ایران , ساخت
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۳

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز