قالیباف در دیدار با علما و نخبگان استان چهارمحال و بختیاری:

مردم دیگر حرف كسی را قبول نمی كنند، آنها عمل می خواهند

مردم دیگر حرف كسی را قبول نمی كنند، آنها عمل می خواهند به گزارش سنج نیوز رئیس مجلس شورای اسلامی با تکیه بر اینکه مردم دیگر حرف کسی را ولو اینکه خوب باشد، قبول نمی کنند چون که آنها عمل می خواهند اظهار داشت: کسی می گوید ارزشی و انقلابی هستم باید کارآمدی دین در جامعه را به اثبات برساند.


به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، محمدباقر قالیباف بامداد امروز (پنج شنبه) در دومین روز از نظارت میدانی خود از حوزه های انتخابیه استان چهارمحال و بختیاری بعد از دیدار با حجت الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در نشست با علما و نخبگان این استان اظهار داشت: همه ما باید به این باور برسیم که مردم دیگر حرف کسی را ولو اینکه خوب باشد، قبول نمی کنند چون که آنها عمل می خواهند. ما مسؤلان هر کاری که انجام می دهیم در صورت موفقیت آمیز بودن به نام خود می زنیم و در صورت وجود اشکال، خواه ناخواه به پای دین ختم می شود.
رئیس مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: ربع قرن است که با همه وجود درک کردم اگر کسی می گوید ارزشی و انقلابی هستم و می خواهم راه شهدا و شهید حاج قاسم سلیمانی را ادامه دهم، باید قادر باشد کارآمدی دین در جامعه را به اثبات برساند، ازاین رو آن فرد اگر نتواند در جایی که قرار دارد این مهم را به انجام برساند به دین ظلم کرده است؛ دین امروز در مسند قدرت قرار گرفته و مسؤلان باید هر آنچه را که در وجودشان است برای اثبات کارآمدی دین در جامعه انجام دهند و امروز دشمنان از ضعف در این مورد بر ضد کشور استفاده می نمایند.
قالیباف، دیوانسالاری را مهمترین عامل عدم موفقیت کشور در بعضی از موارد دانست و خاطرنشان کرد: دیوانسالاری امروز سبب ناکارآمدی شده، البته سوء مدیریت هم در این مورد تأثیرگذار است و یقیناً اگر سوء مدیریت نبود دیوانسالاری در هم می شکست. شهیدان فخری زاده و حاج قاسم سلیمانی نخستین کارشان شکستن همین دیوانسالاری بود.
وی ضمن اشاره به فعالیتهای مجلس در حوزه های فرهنگی اضافه کرد: در شرایط کنونی موضوعاتی نظیر خانواده و جمعیت، سبک زندگی و اوقات فراغت، فضای مجازی چه به لحاظ محتوایی و چه به لحاظ زیرساختی همچون دغدغه های جدی مجلس در حوزه فرهنگی است.
رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه امروز رفتار ما در حوزه فرهنگ به رفتاری پیمانکاری تبدیل گشته در صورتیکه این کار باید از دل باشد، خاطرنشان کرد: فرهنگ کار دل است و کار گِل نیست، بسیاری از مواقع کار فرهنگی را درگیر بروکراسی های غلط به جا مانده از گذشته کردیم و از سبک قدیم که حوزه علمیه بنیانگزار آن بوده غفلت می نماییم. امروز کار فرهنگی ما از جنس ارتزاق کردن شده و موثر نیست.
ادامه دارد



منبع:

1399/10/18
14:41:26
0.0 / 5
1048
تگهای خبر: ساخت , مدیریت
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۱

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز