كدخدایی خبر داد

رایزنی شورای نگهبان با وزارت كشور برای افزایش تعداد صندوق های رأی در انتخابات ۱۴۰۰

رایزنی شورای نگهبان با وزارت كشور برای افزایش تعداد صندوق های رأی در انتخابات ۱۴۰۰ سنج نیوز: سخنگوی شورای نگهبان اظهار داشت: شورای نگهبان در تلاش است سلامت انتخابات و سلامت مردم را مدنظر قرار بدهد و با وزارت کشور مشغول رایزنی هایی هستیم تا تدابیری همچون افزایش صندوق های رأی و افزایش صندوق های سیار را داشته باشیم.



به گزارش سنج نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان، بامداد امروز کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در بدو ورود به استان ایلام جهت معرفی و تودیع رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات این استان طی سخنانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشحالم که امروز در خدمت مردم غیور و ولایتمدار ایلام هستم و این شهر شهیدپروری که سابقه درخشانی در همه صحنه های انقلاب همچون جنگ تحمیلی داشته است.

سخنگوی شورای نگهبان اضافه کرد: انتخابات آینده به سبب بحث ویروس منحوسی که شیوع پیدا کرده نگرانی هایی را به وجود آورده است و شورای نگهبان در تلاش است سلامت انتخابات و سلامت مردم را مدنظر قرار بدهد.

کدخدایی افزود: با وزارت کشور مشغول رایزنی هایی هستیم که امیدواریم تدابیری همچون افزایش صندوق های رأی و افزایش صندوق های سیار را داشته باشیم.

رئیس پژوهشکده با اعلان اینکه چنانچه دوستان وزارت کشور پیشنهاداتی داشته باشند و اگر لازم باشد اقداماتی دیگری هم صورت خواهد پذیرفت، اظهار داشت: ممکنست قانونا، مواردی نیاز به اصلاح قانون داشته باشد که در این فرصت، این اصلاحات باید صورت گیرد تا ما بتوانیم در یک شرایط کاملاً بهداشتی و با رعایت پروتکل های بهداشتی انتخابات آینده را برگزار نماییم و شاهد حضور پر شور مردم در انتخابات باشیم.

وی باتوجه به بحث الکترونیکی شدن انتخابات اشاره کرد: خیلی از بخش های انتخابات، الکترونیکی شده است که فقط بخش أخذ رأی به سبب اینکه زیرساخت ها هنوز آماده نشده ‍ باقی مانده است و ما بعنوان شورای نگهبان باید از انتخابات و رأی مردم پاسداری نماییم.

کدخدایی با اعلان اینکه امنیت انتخابات برای ما بسیار مهم می باشد، تاکید کرد: آراء مردم باید همانگونه که در صندوق های رأی ریخته می شود، قرائت شود.

سخنگوی شورای نگهبان در آخر اشاره کرد: در صورت رفع مشکلات امنیتی و آماده شدن زیرساخت ها، شورای نگهبان مانعی برای الکترونیکی شدن کامل انتخابات نمی بیند.




1399/10/14
19:23:19
0.0 / 5
1015
تگهای خبر: الكترونیك , ساخت
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۲

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز