مهر خبر می دهد؛

دور سوم مذاكره ایران و اوكراین با موضوع تعیین غرامت

دور سوم مذاكره ایران و اوكراین با موضوع تعیین غرامت سنج نیوز: یك منبع مطلع از برگزاری دور سوم مذاكرات ایران و اوكراین در آذرماه امسال در شهر كی یف آگاهی داد.



به گزارش سنج نیوز به نقل از مهر، منوچهر مرادی سفیر جمهوری اسلامی ایران اخیراً در گفت و گو با روزنامه تهران تایمز، از برگزاری سومین دور مذاکرات ایران و اوکراین درباره سقوط هواپیمای اوکراینی در آذر ماه امسال در شهر کی یف پایتخت اوکراین آگاهی داده است.
نخستین دور این مذاکرات ۹ و ۱۰ مرداد ماه امسال در کی یف و دور دوم نیز ۲۸ مهر ماه در محل وزارت امور خارجه ایران و به ریاست محسن بهاروند معاون حقوقی وزارت امور خارجه اجرا شد.
در همین ارتباط، یک منبع مطلع به خبرنگار مهر اظهار داشت: قرار بود موضوع دور دوم مذاکرات در تهران، تعیین غرامت جان باختگان باشد که باتوجه به اعلام هیئت اوکراینی در خصوص نداشتن آمادگی، این مساله به دور بعدی موکول شد.
وی درباره تاریخ دقیق برگزاری دور سوم مذاکرات گفت: تا کنون وزارت امور خارجه زمان برگزاری دقیق نشست را اعلام نکرده و معمولاً یک هفته تا ده روز پیش از آغاز مذاکرات، سایر اعضای تیم ایرانی مذاکره کننده، از زمان برگزاری مذاکرات باخبر می شوند.
وی تصریح کرد: در جریان برگزاری دور دوم مذاکرات، قرار شد سومین نشست در شهر کی یف اجرا شود.
این منبع مطلع درباره اینکه آیا دور سوم، دور نهایی مذاکرات است یا ممکنست مذاکرات ادامه پیدا کند، اشاره کرد: این مساله به روند مذاکرات دور سوم بستگی دارد.


منبع:

1399/09/02
09:53:19
5.0 / 5
1420
تگهای خبر: ایران , حقوقی , روزنامه , سفیر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۳

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز