از ابتدای سال جاری صورت گرفت؛

بررسی بیشتر از 6000 پرونده در تعزیرات حكومتی قزوین

بررسی بیشتر از 6000 پرونده در تعزیرات حكومتی قزوین قزوین از آغاز سال تابحال ۶۲۰۳ پرونده در تعزیرات حكومتی قزوین تشكیل شده و مورد رسیدگی قرار گرفته است. متخلفین در مورد عدم رعایت پروتكل های بهداشتی كرونا هم به پرداخت بیشتر از ۵۱۱ میلیارد و ۴۰۷ میلیون ریال جریمه نقدی در حق دولت محكوم شدند.


از آغاز سال تابحال ۶۲۰۳ پرونده با مبحث تخلفات صنفی، قاچاق کالا و ارز و بهداشت، درمان و دارو در تعزیرات حکومتی قزوین تشکیل شده و مورد رسیدگی قرار گرفته است.
بنابراعلام روابط عمومی تعزیرات حکومتی قزوین، از این میزان پرونده ۵۱۹۵ جلد در ارتباط با پرونده های کالا و خدمات و تخلفاتی نظیر گران فروشی، کم فروشی و عدم درج قیمت کالاها بوده است.
۵۰۸ پرونده هم در این زمان در زمینه قاچاق کالا و ارز تشکیل شده است که بیشتر آنها در ارتباط با سوخت، دخانیات و محصولات بهداشتی و آرایشی بوده است. همینطور ۵۰۰ پرونده هم در زمینه دارو و درمان تشکیل شده است.
در مورد عدم رعایت پروتکل های بهداشتی کرونا پرونده ها با عناوین عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی، گران فروشی اقلام بهداشتی، فروش اقلام بهداشتی تاریخ مصرف گذشته، تقلب، عرضه و فروش کالاهای قاچاق بهداشتی قاچاق رسیدگی شده و در مجموع به پرداخت بیشتر از ۵۱۱ میلیارد و ۴۰۷ میلیون ریال جریمه نقدی در حق دولت محکوم شدند.




منبع:

1399/09/01
16:30:16
5.0 / 5
1325
تگهای خبر: خدمات , روابط
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۲

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز