علیپور:

دولت باید تا آخرین روز مسئولیت وظایفش را به عهده داشته باشد

دولت باید تا آخرین روز مسئولیت وظایفش را به عهده داشته باشد سنج نیوز: نماینده مردم چالدران و ماكو در مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز مخالفت خود با مسئله استیضاح رئیس جمهور اظهار داشت: نباید به رئیس جمهور بهانه بدهیم كه بگوید نگذاشتند كار كنم.


به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، محمد علیپور در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود اظهار داشت: مشکل ما بی توجهی به مشکلات مردم است. همان شعار تبلیغاتی مردم شب می خوابند و بامداد بیدار می شوند و افزایش قیمت ها را مشاهده می کنند امروز مصداق عملی پیدا کرده است
نماینده مردم ماکو و چالدران در مجلس شورای اسلامی مدعی شد: بواسطه همه مشکلات معیشتی موجود و موکلین زیادی به ما نمایندگان فشار می آورند و خواهان استیضاح رئیس جمهور هستند.
وی اظهار داشت: اعتقاد دارم که دولت باید تا آخرین روز در قبال مسئولیت های خود پاسخگو باشند. ما نباید اجازه هیچ گونه بهانه جویی را بدهیم. مجلس هم باید نقش نظارتی خودرا با قاطعیت هر چه تمام تر ایفا کند. نباید طوری بشود که فردا روز آقای روحانی مدعی بشود که نگذاشتند کار کنم. نباید کاری نماییم که رئیس جمهور ضعف خودرا به گردن دیگران بیندازد.
علیپور خطاب به رئیس جمهور اظهار داشت: هیچ عذر و بهانه ای شامل تحریم های ظالمانه برای شرایط موجود قابل قبول نیست.
وی در انتهای سخنان خود به مشکلاتی در مورد دامداری، کشاورزی و مسئله استانداری شهرستان ماکو پرداخت و انتقاداتی نسبت به وضعیت معیشتی مردم حوزه انتخابیه اش وارد کرد.




منبع:

1399/07/30
22:37:14
5.0 / 5
1438
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۵

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز