فرهنگی در جمع خبرنگاران:

شبكه تولید و توزیع كالا باید نظارت پذیر شود

شبكه تولید و توزیع كالا باید نظارت پذیر شود سنج نیوز: سخنگوی هیئت رئیسه مجلس از بررسی نحوه نظارت پذیر كردن شبكه تولید و توزیع كالاها و رفع معایب موجود بمنظور بازگرداندن ثبات اقتصادی به بازار در جلسه غیرعلنی امروز مجلس آگاهی داد.



به گزارش سنج نیوز به نقل از مهر، محمد حسین فرهنگی در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران توضیحاتی درباره جلسه غیرعلنی بامداد امروز ارائه کرد و اظهار داشت: این جلسه با حضور وزیر صمت انجام شد و تاکید نمایندگان آن بود که زنجیره تولید و توزیع کالا باید از شرایط خوبی برخوردار شود.
وی متذکر شد: در ایام اخیر مجلس جلسات بسیار خوبی در سطح وزرای اقتصادی و با حضور رؤسای کمیسیون ها برگزار کرده است که این جلسات آثار مثبتی خصوصاً در بازار ارز داشته است.
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی اشاره کرد: جلسه غیرعلنی امروز مجلس بیشتر متمرکز بر ماموریت های وزارت صنعت، معدن و تجارت بود و در این نشست عنوان شد که معایبی در شبکه تولید و توزیع وجود دارد که باید مرتفع شود.
فرهنگی اضافه کرد: مشکلاتی که در زمینه ارز ۴۲۰۰ تومانی و همین طور گرانی نهاده های کشاورزی به وجود آمد، به سبب این معایب بود و ما باید این معایب را مرتفع نماییم که دیگر شاهد این اتفاقات نباشیم.
وی تاکید کرد: برای آنکه این معایب رفع گردد، قرار شد تدابیری درباره شبکه توزیع و تولید اتخاذ شود تا نظارت پذیری افزایش یابد و در صورت تخلف، با خاطیان برخورد جدی صورت گیرد.
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: همین طور مجلس تا حالا جلسات مختلفی درباره موضوع فولاد برگزار کرده است و گزارشی هم دراین زمینه تهیه شده که احتمالاً هفته آینده در صحن مجلس قرائت می شود.
فرهنگی اظهار داشت: همین طور برای حل مشکلاتی که در فولاد وجود دارد، نیازمند قانونگذاری هستیم که وزارت صمت هم امروز اعلام نمود که با مجلس شورای اسلامی دراین زمینه همراهی خواهدنمود.





منبع:

1399/07/30
13:09:27
5.0 / 5
1704
تگهای خبر: اقتصاد , صنعت , كمیسیون , وزرا
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۳

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز