در واكنش به ادعای تازه سعودی ها

خطیب زاده: افترا زنی های تكراری راهی نیست كه عربستان را به مقصد برساند

خطیب زاده: افترا زنی های تكراری راهی نیست كه عربستان را به مقصد برساند به گزارش سنج نیوز سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امورخارجه در واكنش به ادعای عربستان سعودی در كشف گروه تروریستی منتسب به جمهوری اسلامی ایران اظهارداشت: اتهامات اخیر مسؤلان سعودی به جمهوری اسلامی ایران، در امتداد مواضع بی اعتبار و تكراری این كشور طی سال های گذشته است.


به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، سخنگوی وزارت امور خارجه در ادامه اضافه کرد: حاکمان سعودی با کنار گذاشتن عقلانیت سیاسی، و اینبار در چارچوب نمایشی دست چندم، پرونده سازی دروغین ضد ایران را بعنوان حربه ای برای انحراف افکار عمومی و روشی برای سرپوش گذاشتن بر اقدامات شکست خورده خود برگزیده اند.

خطیب زاده در انتها خاطرنشان کرد: افترا زنی های تکراری، کلیشه ای و بی ارزش حاکمان سعودی، راهی نیست که عربستان را به مقصد برساند و سفارش ما این است که عربستان سعودی به جای سناریونویسی های بی ارزش و سفارشی، مسیر صداقت و حکمت را انتخاب نماید.
اخیرا مسئولان دولت سعودی مدعی شده اند که یک تیم ده نفره وابسته به ایران را بازداشت کرده اند که قصد انجام ''عملیات تروریستی'' ضد عربستان را داشته اند.




منبع:

1399/07/08
13:32:06
5.0 / 5
1751
تگهای خبر: ایران , وزارت امور خارجه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۵

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز