ورود دادستانی كل كشور برای رفع اشكال تولید كننده ایرانی

ورود دادستانی كل كشور برای رفع اشكال تولید كننده ایرانی معاون قضایی دادستان كل كشور از ورود دادستانی برای رفع اشكال یكی از تولید كنندگان ایرانی آگاهی داد و اظهار داشت: ظرف هفته آینده علّل بروز این پیشامد در دادستانی كل كشور بررسی و چنانچه ردّی از تخلف دستگاه یا مدیری بدست آید، اقدام قانونی صورت خواهد گرفت.



به گزارش سنج نیوز به نقل از قوه قضاییه، سعید عمرانی معاون قضایی دادستان کل کشور اظهار داشت: به دنبال انتشار وسیع کلیپ از تولید کننده ورشکسته در فضای مجازی، موضوع بلافاصله به دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید وزارت صمت ارجاع شد. در همین راستا دبیر ستاد روز چهارشنبه با دعوت از آقای «کلیددارزاده»، مشکلات این تولید کننده را استماع کرد.

وی افزود: ظرف هفته آینده علّل بروز این پیشامد در دادستانی کل کشور بررسی و چنانچه ردّی از تخلف دستگاه یا مدیری به دست آید، اقدام قانونی صورت خواهد گرفت.

روز گذشته کلیپی از سید مهدی کلیددارزاده در فضای مجازی پخش گردید که تعدادی از مسئولان را بر آن داشت تا مشکل این تولید کننده را برطرف کنند. وی در این کلیپ از مشکلاتی که پیش روی تولید کنندگان قرار دارد می گوید و عنوان دارد که بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان به وی ضرر زدند و موجب تخریب کارخانه اش شدند.




1399/07/04
20:32:42
5.0 / 5
1759
تگهای خبر: ایران , دادستان , دستگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۴

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز