امشب واریز یارانه نقدی و كسر قسط سوم وام یك میلیونی

امشب واریز یارانه نقدی و كسر قسط سوم وام یك میلیونی به گزارش سنج نیوز ساعت ۲۴ امروز(پنج شنبه) یارانه نقدی ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی به ازای هر نفر به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.


به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، طبق روال ماه های اخیر پرداخت یارانه نقدی در روز بیستم ماه انجام می شود، در کنار ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی، افزایش حداقل مستمری خانوارهای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی هم پرداخت می شود.
یارانه شهریورماه، یکصدو پانزدهمین مرحله از پرداخت یارانه های نقدی است که از سال ۱۳۸۹ تا کنون پرداخت می شود و مبلغ آن تغییری نداشته است.
حدود ۷۸ میلیون نفر در ماه یارانه نقدی دریافت می کنند که هزینه ای حدود ۳۵۰۰ میلیارد تومان ماهانه و تا ۴۲ هزار میلیارد تومان سالانه به همراه دارد.
اما از حساب یارانه شهریورماه، سومین قسط از اقساط تسهیلات قرض الحسنه یک میلیون تومانی کسر می شود.
وام یک میلیون تومانی همان تسهیلاتی است که در جریان شیوع کرونا و برای پشتیبانی از خانوارها با پیشنهاد بانک مرکزی برای ۲۳ میلیون خانوار یارانه بگیر پیشبینی شد که می توانستند با بیان تقاضا آنرا دریافت نمایند. این در شرایطی است که حدود ۲۲ میلیون خانوار از وام یک میلیون تومانی بهره برده و کسر اقساط آن هم از تیرماه از حساب یارانه آنها شروع شده است.
قسط وام یک میلیونی ۳۵ هزار تومان و به مدت ۳۰ ماه از حساب یارانه بگیر کسر می شود.




1399/06/21
11:07:59
5.0 / 5
1957
تگهای خبر: دریا , هزینه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۳

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز