خدابخشی:

منتظر اعلام نظر سازمان برنامه در مورد منابع طرح تامین كالاهای اساسی هستیم

منتظر اعلام نظر سازمان برنامه در مورد منابع طرح تامین كالاهای اساسی هستیم سنج نیوز: نایب رییس كمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت كه این كمیسیون منتظر دریافت نظرات سازمان برنامه و بودجه برای پیش بینی منابع مالی طرح تضمین كالاهای اساسی است.


محمد خدابخشی در گفت و گو با ایسنا اظهار نمود: پیرو جلسه ای که قبل از تعطیلات مجلس با حضور آقای نوبخت در کمیسیون برنامه و بودجه داشتیم ما پیشنهادات خودرا در مورد منابع مالی طرح تامین کالاهای اساسی ارائه کردیم و منتظر اعلام نظر سازمان برنامه در این رابطه هستیم تا بتوانیم منابع مالی این طرح را در هماهنگی با دولت پیش بینی نماییم.
خدابخشی تصریح کرد: بعد از تعیین تکلیف منابع مالی طرح تامین کالاهای اساسی و نهایی شدن طرح در کمیسیون آنرا جهت بررسی و تصویب به صحن علنی ارجاع خواهیم کرد.
بگفته وی، در این طرح پیش بینی شده که برای ۷ دهک معادل ۶۰ میلیون ایرانی مبلغی در کارت خرید آنها برای خرید کالاهای اساسی در نظر گرفته شود.
نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی همین طور با اشاره به تقاضای برخی نمایندگان برای عضویت در کمیسیون برنامه و بودجه اظهار داشت: ما آقای عیسی جعفری نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ را به خاطر کرونا از دست دادیم و یک نفر باید جایگزین ایشان در کمیسیون شود در همین راستا روزمه متاقضیان را بررسی خواهیم کرد و نهایتا تقاضای عضویت آنها را به رای کمیسیون خواهیم گذاشت.
نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی همین طور تصریح کرد که قبل از این و در ضمن عدم تثبیت اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون و خروج او از مجلس سید مهدی فرشادان بجای او به عضویت کمیسیون برنامه و بودجه درآمد.




منبع:

1399/06/15
15:03:59
5.0 / 5
1775
تگهای خبر: ایران , خرید , دریا , كمیسیون
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۱

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز