همه بانكهای نظامی در بانك سپه ادغام شدند

همه بانكهای نظامی در بانك سپه ادغام شدند قبل از این دو بانك مهر اقتصاد و حكمت ایرانیان بعنوان بانكهای نظامی در بانك سپه ادغام شدند و الان نیز با بیان رئیس كل بانك مركزی مبنی براینكه ادغام رسمی سه بانك (قوامین، انصار و موسسه اعتباری كوثر) دیگر نیز انجام شده و ففط ارائه خدمات آنها به مشتریان با تابلوهای بانك سپه، باقی مانده است. بنابراین، پروژه ادغام بانكهای وابسته به نیروهای مسلح به ایستگاه پایانی رسید.


به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، پروژه ادغام بانکهای وابسته به نیروهای مسلح در بانک سپه، از بیش از یک سال پیش کلید خورد و در طول این مدت اقدامات مقدماتی آن در حال انجام بود که به دنبال آن ادغام بانکهای انصار، قوامین، حکمت ایرانیان، مهر اقتصاد و موسسه مالی و اعتباری کوثر در بانک سپه از ماه های پایانی سال ۱۳۹۷ شروع شد و در سال قبل نیز، در تابلوی این بانک ها عبارت وابسته به بانک سپه درج شد.
رئیس کل بانک مرکزی در ابتدای خرداد امسال، وعده ادغام دو بانک حکمت ایرانیان و مهر اقتصاد را طی ۱۰ روز داده بود که این امر ۱۲ روزه نهایی شد و با احتساب وعده آقای رئیس کل برای ادغام موسسه اعتباری کوثر تا اختتام این ماه، پرونده ادغام بانکهای نظامی در بانک سپه به نیمه رسیده و با تعیین تکلیف و ادغام دو بانک باقی مانده دیگر (انصار و قوامین)، پرونده ادغام بانکهای نظامی برای همیشه بسته می شود.
با این حساب، طبق تازه ترین اظهارات همتی ادغام رسمی بانکهای انصار و قوانین و موسسه اعتباری کوثر انجام شده است اما هنوز ارائه خدمات آنها به مشتریان با تابلوی بانک سپه نهایی نشده که بعد از اتمام بررسی ها و داوری ها نهایی می شود و به بانک سپه می پیوندند.
بنابراین، ادغام بانکهای وابسته به نیروهای مسلح به انتها رسیده و چهار بانک انصار، قوامین، حکمت ایرانیان، مهر اقتصاد و موسسه مالی و اعتباری کوثر در بانک سپه بطور رسمی ادغام شده اند. همچنین، با اتمام ادغام بانکهای نظامی بعنوان یکی از برنامه های اصلاح نظام بانکی، یک گام موثر در اصلاح نظام بانکی برداشته شده است.



1399/06/03
13:37:51
5.0 / 5
2007
تگهای خبر: اقتصاد , ایران , خدمات , نیروهای مسلح
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۳

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز