نماینده ولی فقیه در استان كردستان:

نیروهای مسلح حفاظت و حراست از امت اسلامی را برعهده دارند

نیروهای مسلح حفاظت و حراست از امت اسلامی را برعهده دارند كردستان نماینده ولی فقیه در استان كردستان با اشاره به اینكه مجاهدان فی سبیل الله در راه حركت خود هیچ ترس و هراسی ندارند، اظهار داشت: نیروهای مسلح امنیت را برای دین اسلام و امت اسلامی به ارمغان می آورند، دژهای محكمی كه حفاظت از امت اسلامی را برعهده دارند.


آیت الله حسینی شاهرودی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان امروز، 30 مردادماه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده لشکر 28 پیاده کردستان اظهار نمود: نیروهای مسلح جایگاه ویژه ای نزد خداوند متعال و قرآن کریم دارند، چونکه حفاظت از دین اسلام را برعهده دارند و مجاهدین فی سبیل الله هستند.
وی مجاهدت و ایستادگی را از خاصیت های نیروهای مسلح دانست و اضافه کرد: نیروهای مسلح، شکست ناپذیر و نفوذناپذیر هستند اما نسبت به مؤمنان متواضع و در خدمت آنها هستند.
نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه مجاهدان فی سبیل الله در راه حرکت خود هیچ ترس و هراسی ندارند، بیان کرد: نیروهای مسلح امنیت را برای دین اسلام و امت اسلامی به ارمغان می آورند، دژهای محکمی که حفاظت از امت اسلامی را بر عهده دارند.
وی عنوان کرد: نیروهای مسلح موجب عزت و افتخار اسلام هستند، واقعیتی که امروز تمام دنیا آنرا مشاهده می کند چونکه با ایستادگی، اقتدار و مقاومت خود ابرقدرت ها را به مذلت کشاندند و جهان سر تعظیم در مقابل آنها فرود می آورد.
آیت الله حسینی شاهرودی اعلام نمود: مجاهدان در بُعد رشد انسانی، معنوی، ربانی و الهی شدن به بالاترین درجه رسیده اند و همراهان خستگی ناپذیر پیامبر اکرم(ص) و دین اسلام هستند و در راه خدا هر مشکل و سختی را متحمل خواهند شد.
وی با اشاره به عظمت امام حسین(ع) اعلام نمود: جایگاه و عظمت امام حسین(ع) را باید از قرآن استخراج نماییم چونکه خداوند متعال مژده شهادت وی را به پیامبر(ص) داده است.
نماینده ولی فقیه در استان کردستان به داستان حضرت ابراهیم(ع) اشاره و عنوان کرد: تمام آزمایشات و امتحان های این پیامبر خدا به شهادت امام حسین(ع) وصل شد چونکه خداوند خواست تا امام حسین(ع) در راه حفظ دین قربانی شود.
وی اعلام نمود: باید حادثه کربلا اتفاق می افتاد تا این نیروهایی که مقرر است، نظام عالم را تغییر دهند و حاکم روی زمین شوند و عدالت را در جهان برقرار کنند، ادامه دهنده راه امام حسین(ع) باشند.
آیت الله حسینی شاهرودی به فرموده امام خمینی(ره) «راه قدس از کربلا می گذرد» اشاره نمود و اظهار داشت: امروز این فرموده امام تحقق پیدا کرده و راه قدس از قم به کربلا و از کربلا به قدس پیوند خورده است و این حاصل خون امام حسین(ع) است.
وی تصریح کرد: در رجعت حضرت مهدی که برای برقراری عدالت و اخوت بر جهانیان حاکمیت پیدا می کند، امام حسین(ع) خواهد بود که امیدواریم ارتش قدرتمند، سپاه عزتمند، نیروهای نظامی و انتظامی در مجموع بتوانند با همدلی، وحدت، یکپارچگی و هم افزایی خود زمینه حکومت جهانی حضرت مهدی را فراهم آورند.
حسین خوش اقبال، معاون سیاسی - امنیتی استاندار کردستان نیز در ادامه این مراسم اظهار داشت: امروز با افتخار اعلام می نماییم نقش ارتش جمهوری اسلامی ایران در طول 40 سال قبل در استان کردستان درخشان بوده و مردم استان کردستان پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران از خدمات ارتش در بخش های مختلف بهره مند بوده اند.
وی ادامه داد: استان کردستان در خط مقدم مرزی کشور قرار دارد و بنا بر این همیشه چشم طمع دشمنان به استان کردستان بوده است، که با اتکا به اقتدار ارتش جمهوری اسلامی و سپاه مقدس انقلاب اسلامی هشدار می دهیم که خط قرمز ما در استان کردستان امنیت مردم است و اگر کوچک ترین خدشه ای به این امنیت وارد شود، هیچ ملاحظه ای نمی نماییم.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان بیان کرد: دیپلماسی عزتمندانه جمهوری اسلامی ایران و اقتدار امروز ما در عرصه های ملی و بین المللی ناشی از اقتدار و عزتمندی نیروهای مسلح است.
خوش اقبال با اشاره به اینکه امروز آمریکا را در قطعنامه ای که قرار بود ضد ایران اسلامی باشد، ناکام گذاشته ایم، اضافه کرد: این امر در سایه یده واحده بودن ملت ایران اسلامی و پیروی از فرامین رهبری محقق شده است.
وی تصریح کرد: امروز نیروهای مسلح ما و سربازان گم نام امام زمان عزتمندانه در عرصه های نظامی و انتظامی پیچیده ترین مسائل را رصد و با تسلط و اشراف اطلاعاتی کامل برخورد می کنند.
یادآور می شود؛ در این مراسم امیر سرتیپ دوم ستاد امیررضا رحمت پور بعنوان فرمانده جدید قرارگاه عملیاتی لشکر 28 پیاده کردستان معرفی و از زحمات امیر سرتیپ دوم ستاد اثنی عشری تقدیر گردید.



1399/05/30
21:40:49
5.0 / 5
2102
تگهای خبر: آمریكا , ایران , خدمات , نیروهای مسلح
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۵

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز