راه اندازی باشگاه ورزشی شهید وحید زمانی نیا ویژه زنان زندانی استان تهران

راه اندازی باشگاه ورزشی شهید وحید زمانی نیا ویژه زنان زندانی استان تهران به گزارش سنج نیوز معاون سلامت، اصلاح و تربیت سازمان زندان ها طی مراسم افتتاح ورزشگاه شهید وحید زمانی نیا با تاكید بر نقش شهدای مدافع حرم در هدایت جامعه اسلامی اظهار داشت: آن شهید دو بار توسط خداوند گلچین گردیده، یك مرتبه وقتی تقدیر الهی بر شهادت ایشان واقع شد و دیگری با انتخاب توسط سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، چونكه كسی كه همرزم و همسنگر آن شهید بود بطور قطع مقامی آسمانی داشت.


به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، با حضور معاون سلامت، اصلاح و تربیت سازمان زندانها و مدیرکل زندان های استان تهران، ورزشگاه شهید وحید زمانی نیا با حضور خانواده آن شهید ویژه زنان زندانی استان تهران راه اندازی شد.

در این مراسم که حجت الاسلام والمسلمین تهامی مدیرکل امور فرهنگی و تربیتی، رئیسیان مدیرکل اقدامات حمایتی، راهرو خواجه مدیرکل اشتغال و حرفه آموزی سازمان زندان ها هم حضور داشتند، سیدعباس جوهری ضمن گرامیداشت مقدم خانواده شهید سرافراز وحید زمانی نیا تصریح کرد: کار و رسالت همه کارکنان زندان ها بخصوص این مرکز که وظیفه نگهداری و برنامه ریزی برای امور فرهنگی تربیتی، آموزشی و اشتغال جهت زنان زندانی بر عهده دارد بسیار سنگین است.
معاون سلامت، اصلاح و تربیت سازمان زندانها اضافه کرد: با اتتخاب زندان زنان استان تهران بعنوان پایلوت برنامه های اصلاحی و تربیتی سازمان در بخش زنان، طی برنامه ریزی هدفمند و اعلام شاخص ها و اولویت های فرهنگی، آموزشی، درمانی، اشتغال و امور حمایتی از آغاز ورود تا آزادی هر نفر حتی اگر یک روز هم باشد، می توانیم گزارش مدونی جهت اجرا در کل کشور عرضه دهیم.
وی با تاکید بر نقش بر نقش شهدای مدافع حرم در هدایت جامعه اسلامی اظهار داشت: آن شهید دو بار توسط خداوند گلچین گردیده، یک مرتبه وقتی تقدیر الهی بر شهادت ایشان واقع شد و دیگری با انتخاب توسط سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، چونکه کسی که همرزم و همسنگر آن شهید بود بطور قطع مقامی آسمانی داشت و الگویی درخشان برای جوانان است.
مدیرکل زندان های استان تهران هم با اظهار خرسندی از توجه مسؤلان سازمان به مبحث زنان و مادران زندانی و عدم تکرار جرم و بازگشت به زندان اظهار داشت: نخستین اولویت برنامه های اداره کل بحث مددجویان کانون اصلاح و تربیت و ندامتگاه زنان است،
سیدحشمت اله حیات الغیب اضافه کرد: چونکه این دو قشر، نیازمند کمک و توجه بیشتر بویژه در حوزه امور حمایتی و مددکاری است و اغلب تحت تأثیر فرد دیگری مثل همسر یا دیگر اعضای خانواده مرتکب جرمی شده اند و با تلاشهای شبانه روزی مسؤلان و مددکاران و همینطور دست یاریگر نیکوکاران زندانی زن با مبلغ کم در این زندان فوری آزاد می شوند.
در ادامه مراسم، با حضور پدر، مادر و همسر شهید وحید زمانی نیا که همرزم سپهبد شهید قاسم سلیمانی بود و دو ماه پس از ازدواجش همراه وی به درجه رفیع شهادت نائل آمد، ورزشگاه تجهیز شده زنان به نام ایشان افتتاح گردیده، هدایایی به ورزشکاران و هم اعضای گروه سرود اهداء گردید.
همینطور در ادامه مراسم، از نمایشگاه هنرهای دستی زنان زندانی و هم کلاس های اشتغال و حرفه آموزی بازدید به عمل آمد.
حضور خانواده شهید زمانی نیا در میان مددجویان زن که علاقه به شهید سرافراز سلیمانی و همرزمانش دارند، باعث شور آنان شد و ارادت خویش را اشک ریزان با تبرک چادر مادر پیر آن شهید نشان می دادند.



1399/05/29
21:08:37
5.0 / 5
1673
تگهای خبر: آموزش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۳

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز