اولین پیش نشست كنفرانس سالانه ؛؛رژیم صهیونیستی پژوهی؛؛

ابوشریف: اماراتی ها به دستور ترامپ با اسرائیل صلح كردند

ابوشریف: اماراتی ها به دستور ترامپ با اسرائیل صلح كردند سنج نیوز: نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران با اعلان اینكه اماراتی ها هیچ سود و منفعتی در صلح با رژیم صهیونیستی ندارند اصرار كرد كه آنها به دستور ترامپ توافق صلح امضا كردند.


به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، ناصر ابوشریف، نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران در نخستین پیش نشست کنفرانس سالانه ''رژیم صهیونیستی پژوهی'' که در موسسه ابرار معاصر تهران برگزار شد، در ارتباط با مساله الحاق کرانه باختری اظهار داشت که این مساله و توافق بر سر آن نمی تواند چاره ای برای مشکلات میان فلسطین و رژیم صهیونیستی باشد، این چاره تنها یک چاره وهمی است.
وی اشاره کرد: آنهایی که حالا مخالف اسلام سیاسی هستند و موافق یهودیت سیاسی هستند، نمی دانم دیگر چه جایگاهی در بین امت اسلامی و عربی دارند. آنهایی که حالا موافق پروژه های صهیونیستی هستند، دشمن فلسطین و تمام امت اسلامی و عربی هستند. یهودیان از زمان پیامبر و پیش از پیامبر فاسد بودند و الان نیز به دنبال فسادپراکنی هستند.
ابوشریف اظهار داشت: ما حالا بطور کلی دو طرح و پروژه متقابل داریم، یکی پروژه اسلامی در منطقه و دیگری پروزه ظالمانه غربی و صهیونیستی است، بدین سبب سازش با آنها هیچ فوایدی به دنبال ندارد و کشورهایی که قبل از این با صهیونیست ها سازش کردند مانند مصر و اردن حتی آب سرزمین شان را نیز از صهیونیست ها بردند.
وی اصرار کرد که حکومت کشورهای عرب خلیج حاشیه فارس دیکتاتوری است و محمد بن زاید و محمد بن سلمان بر خواسته های تمام مردم امارات و سعودی و دیگر ملت های منطقه پا می گذارند و تصمیمات خودرا یکجانبه می گیرند. حالا بیشتر مردم امارات مخالف تصمیمات حاکمان این کشور هستند و این حکومت ها ابزاری در دست صهیونیست ها هستند.
نماینده جنبش جهاد در تهران در ادامه اشاره کرد: اماراتی ها هیچ سود و منفعتی در صلح با اسرائیل ندارند اما به دستور سرور خود دونالد ترامپ با صهیونیست ها صلح کردند.
وی اشاره کرد: حاکمان عربستان سعودی بدون موافقت و رضایت آمریکا هیچ کاری نمی توانند انجام دهند، آمریکایی ها قبل از این حامی محمد بن نایف، ولیعهد پیشین سعودی بودند اما محمد بن سلمان پس از از آن روی کار آمد و با پرداخت پول به آمریکایی ها و خرید سلاح از آنها رضایت واشنگتن را جلب کرد.
ناصر ایوشریف در بخش دیگری از صحبت های خود اظهار داشت: مردم فلسطین باید متحد و یکپارچه شوند، باید چارچوبی ایجاد شود و همه را در یک موضع در مقابل رژیم صهیونیستی قرار دهد. حالا توهم ایجاد چاره میان فلسطین و رژیم صهیونیستی به انتها رسیده است بدین سبب مردم فلسطین باید در یک صف قرار بگیرند و با صهیونیست ها مقابله کنند و با اقدامات بن زاید و بن سلمان کاری نداشته باشند.
وی اشاره کرد: ما حالا امکانات زیادی در گروه های مقاومت فلسطینی داریم پس باید به خودمان متکی باشیم و مقاومت نماییم. مقاومت لبنان و جمهوری اسلامی ایران نیز در کنار ما و در مقابل دشمن صهیونیستی قرار دارند. دیگر کشورهای بزرگ اسلامی مانند ترکیه و پاکستان نیز مخالف صهیونیست ها هستند.
ابوشریف در آخر اظهار داشت که رژیم صهیونیستی تا به امروز نتوانسته است روابط خود با ملت ها را عادی کند بلکه نرمال سازی روابط آن تنها با نظام ها و حکام است.




منبع:

1399/05/27
22:11:14
5.0 / 5
2121
تگهای خبر: آمریكا , ایران , ترامپ , جنبش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۴

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز