لاجوردی:

باید گشایش اقتصادی در قالب نظام و قوانین كشور باشد

باید گشایش اقتصادی در قالب نظام و قوانین كشور باشد سنج نیوز: نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با تاكید بر ضرورت ارائه لایحه پیش فروش نفت به مجلس اظهار داشت كه گشایش اقتصادی باید در قالب نظام و قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد.


به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، زهره سادات لاجوردی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس در تذکری اظهار داشت: رئیس جمهور هفته قبل وعده گشایش اقتصادی مشروط بر موافقت رهبری را اعلام نمود اما گشایش مدنظر آینده فروشی تمام و کمال است چون می خواهند با پیش فروش نفت هزینه های دولت را تامین کنند. دولت در سال پایانی کارش قرار دارد و عملا تسویه حساب این طرح به گردن دولت بعد می افتد، آیا راهکار جبران کسری بودجه باید بوسیله بدهکار کردن دولت آینده باشد؟
وی با ادعای اینکه گشایش مد نظر دولت گشایش برای ملت نیست، اضافه کرد: گشایش اقتصادی باید در قالب نظام و قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد که در این صورت دیگر موافقت نمی خواهد، چرا از رهبری هزینه می کنید؟
این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه دولت باید لایحه پیش فروش نفت را به مجلس ارائه کند اظهار داشت: باید این لایحه جهت بررسی و طی مسیر قانونی به مجلس داده شود چون اتخاذ چنین تصمیم مهمی در شورای اقتصادی سران قوا بدون در نظر گرفتن رأی مجلس درست نیست. با تشکیل مجلس یازدهم که با تصریح رهبری یکی از انقلابی ترین مجالس است امکان قانون گذاری های کارآمد و قاطع بعد از کارشناسی های دقیق مهیا است.
لاجوردی در آخر اظهار داشت که رئیس مجلس شورای اسلامی باید از اقتدار و حفظ شأن و منزلت مجلس دفاع کند.




منبع:

1399/05/22
22:24:46
5.0 / 5
2076
تگهای خبر: اقتصاد , ایران , رئیس جمهور , هزینه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۳

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز