چشم در مقابل چشم عنوان آخرین شماره خط حزب الله

چشم در مقابل چشم عنوان آخرین شماره خط حزب الله سنج نیوز: دویست و چهل و ششمین شماره هفته نامه خط حزب الله با عنوان «چشم در مقابل چشم» منتشر گردید.


به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، رهبر انقلاب در روز سه شنبه هفته جاری با مصطفی الکاظمی نخست وزیر کشور عراق ملاقات و گفتگو داشتند که در این دیدار رهبر انقلاب با تاکید بر انتقام خون به ناحق ریخته شده ی حاج قاسم سلیمانی در کشور عراق پیام مهمی را بوسیله این دیدار به آمریکایی ها منتقل کردند: «جمهوری اسلامی ایران هیچ گاه این مساله را فراموش نخواهد کرد و بطور قطع ضربه ی متقابل را به آمریکایی ها خواهد زد.» باتوجه به این بخش از سخنان رهبرانقلاب در این دیدار سخن هفته ی این شماره ی خط حزب الله به این بخش مهم از بیانات رهبرانقلاب در این دیدار اختصاص دارد.
رهبر انقلاب همین طور در دیدار اخیر با نمایندگان مجلس شورای اسلامی ۸ مسئله ی کلیدی و اولویت دار کشور را برشمردند و به نمایندگان سفارش کردند که به این مسائل بیش از مسائل فرعی و درجه دو توجه نمایند. یکی از این ۸ مسئله ی کلیدی کشور، مسئله ازدواج جوانان بود که قبل از این نیز رهبر انقلاب خطاب به مردم و البته مسئولین سفارش هایی برای کاهش مشکلات و لطمه های این حوزه داشته اند.
خط حزب الله به مناسبت سالروز ازدواج آسمانی حضرت صدیقه ی طاهره و امیرالمؤمنین(علیهماالسلام) بعضی از همین سفارش ها را مرور می کند.
برای دسترسی به تازه ترین شماره این نشریه می توانید به اینجا مراجعه کنید.




منبع:

1399/05/02
23:48:48
5.0 / 5
2173
تگهای خبر: آمریكا , ایران
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۵

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز