واكنش جمعیت ایثارگران به یك نامه

واكنش جمعیت ایثارگران به یك نامه سنج نیوز: جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با انتشار اطلاعیه ای به نامه اخیر آیت الله موسوی خوئینی به رهبری واكنش نشان داد.


به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، در بخش ابتدایی این بیانیه آمده است: اگر اشکالی وارد باشد که بطور قطع هست، متوجه شما و هم فکران شما و دولت هم فکر شماست نه رهبری که خودشان همیشه از این اوضاع اقتصادی و فرهنگی اظهار گلابه و نگرانی کرده اند و بارها با تاکید بر اقتصاد مقاومتی و توجه به داخل و رونق و جهش تولید؛ دولت مردان را به کار و فعالیت در جهت پیشرفت ایران اسلامی و نیل به قله های پیشرفت و سعادت واداشته اند.
در ادامه این بیانیه آمده است: تلویحاً ایشان در قسمتی از نامه خویش می خواهد بگوید؛ ریشه حل مشکلات موجود، در مذاکره و کنار آمدن با آمریکا می باشد. در صورتیکه مردم ما در طول این ۴ دهه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به کرات و به تجربه دریافته است که هر موقع در مواجهه با استکبار جهانی کوتاه آمده است؛ دشمن عنود لجوج جری تر و در دشمنی خویش و اعمال فشار جدی تر شده است. آخرین نمونه ی آن نیز همین قضیه برجام است. دیدیم که برجام تصویب گردید و ایران به تعهدات خویش بطورکامل عمل کرده و حتی در رآکتور هسته ای خود را بتن ریخت؛ اما آمریکا از تحریم هایش کاسته که نشد؛ بلکه بعد از برجام تحریم های جدیدی نیز مقابل ملت ایران و برخی شخصیت های مطرح نظام به تصویب رساند.
در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: خود شخص جناب موسوی خویینی ها تا کنون کجا بوده است؟ ایشان در سال های اخیر بعنوان یک شخصیت فعال سیاسی شناخته شده نبوده و نیست. و سالها در پس پرده جریان اصلاحات مشغول به فعالیت بوده است. اینکه همچین شخصی نامه ای به رهبری بنویسد؛ خود نشان از ضعف و به بن بست رسیدن جریان اصلاحات دارد.
در ادامه این بیانیه تاکید شده است: در این نامه چاره واضح و مشخصی برای برون رفت از وضعیت فعلی ارائه نشده بود. اینکه شخصی که در اول انقلاب برچم دار تسخیر لانه جاسوسی و نقش اول را دراین زمینه که به تعبیر امام خمینی(ره) انقلاب دوم و انقلابی بزرگتر از انقلاب اول، لقب گرفته است؛ امروزه به جایی برسد که علة العلل مسائل را تلویحاً در قطع ارتباط با آمریکا بداند؛ خود درس ها در زمینه جریان شناسی سیاسی و ریشه تغییر و تحولات سیاسی افراد دارد.




منبع:

1399/04/14
16:44:28
5.0 / 5
2587
تگهای خبر: آمریكا , اقتصاد , ایران , برجام
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۵

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز