علیرضابیگی:

مردم باید بیش از گذشته استفاده از ماسك را جدی بگیرند

مردم باید بیش از گذشته استفاده از ماسك را جدی بگیرند سنج نیوز: نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی اصرار كرد كه باتوجه به افزایش مبتلایان به ویروس كرونا مردم باید با مسئولیت پذیری همانند گذشته به صحنه آمده و بیش از پیش به استفاده از ماسك و رعایت پروتكل های بهداشتی توجه نمایند.


احمد علیرضا بیگی در گفت و گو با ایسنا، با تاکید بر لزوم استفاده از ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی از طرف مردم و مسئولان و مشارکت در چالش «من ماسک می زنم»، بیان کرد: افزایش تعداد افراد مبتلا به کرونا و افزایش تعداد تلفات در ایام گذشته پیام دردناکی را مخابره می کند و آن این است که مردم بر این باور هستند که اوضاع عادی شده و نسبت به پروتکل ها بی توجه شده اند.
ایشان سپس اظهار نمود: استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی یک امر ضروری در شرایط کنونی برای پیش گیری از مبتلا شدن به این ویروس و شیوع گسترده آن امری ضروری بشمار می رود.
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد: مردم ما از احساس مسئولیت بالایی برخوردار بوده و در مقاطع مختلف تاریخی با مسئولیت پذیری در صحنه حاضر شده و بحران های مختلفی را پشت سر گذاشته اند. امروز نیز که کشور با بحران کرونا دست و پنچه نرم می کند، تنها راه مقابله با این بحران رعایت پروتکل های بهداشتی می باشد.
علیرضا بیگی در آخر اشاره کرد: باتوجه به افزایش آمار مبتلایان شرایط ایجاب می کند تا مردم و بخش های مختلف بیش از پیش به رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک توجه نمایند و دستگاه های مربوطه نیز نظیر صدا و سیما با آموزش های صحیح مردم را در این راستا هدایت کنند تا بتوانیم از شرایط اپیدمی عبور نماییم.




منبع:

1399/04/13
12:18:11
5.0 / 5
2234
تگهای خبر: آموزش , دستگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۵

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز