معاون گوترش خواستار پایبندی كامل ایران به برجام

معاون گوترش خواستار پایبندی كامل ایران به برجام سنج نیوز: معاون دبیركل سازمان ملل خواهان رفع تحریم های یك جانبه آمریكا مقابل ایران و پایبندی كامل تهران به برجام شد.


به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، رزماری دیکارلو، معاون دبیرکل سازمان ملل روز دوشنبه در نشست شورای امنیت سازمان ملل خواهان رفع تحریم های آمریکا که مقابله با ویروس کووید ۱۹ را سخت تر کرده است، شد.
او همینطور نسبت به خروج آمریکا از توافق هسته ای ابراز نگرانی کرد و از ایران خواست که «پایبندی کامل به برجام را از سر بگیرد».
این مقام ارشد سازمان ملل اظهار داشت: ما از همه طرف های برجام می خواهیم اختلافات خود درباب برجام را در قالب ساز و کار حل و فصل اختلافات در برجام رفع کنند.
دیکارلو همین طور با اشاره به این که بر موشک های ضدتانک ایران نظارت دارد، ادعا نمود که موشک های پرتاب شده به سمت تأسیسات آرامکو منشا ایرانی داشته اند.
معاون دبیرکل سازمان ملل در قسمتی از سخنان خود اظهار داشت: اگرچه چالش هایی متوجه برجام است، این توافق همچنان بهترین وسیله برای اطمینان از صلح آمیز بودن برنامه هسته ای ایران شمرده می شود. ایران باید به قطعنامه ۲۲۳۱ پایبند بماند.
در حال تکمیل...



منبع:

1399/04/10
23:39:35
5.0 / 5
2419
تگهای خبر: آمریكا , ایران , برجام , تحریم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز