برگزاری آزمون استخدامی شركت فرودگاه ها در شهریور برای جذب نیرو

برگزاری آزمون استخدامی شركت فرودگاه ها در شهریور برای جذب نیرو سنج نیوز: مدیركل منابع انسانی، تشكیلات و آموزش شركت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از برگزاری آزمون استخدامی شركت و جذب 194 نفر در پنج رشته شغلی آگاهی داد.



به گزارش سنج نیوز به نقل از مهر، احمد مظفر با بیان این خبر عنوان کرد: این آزمون استخدامی در پنج رشته شغلی کارشناس مراقبت پرواز، کارشناس الکترونیک هواپیمایی، کارشناس مخابرات هواپیمایی، کارشناس ایمنی زمینی هواپیما و کارشناس عملیات فرودگاهی در ۳۷ فرودگاه کشور تعیین و ابلاغ گردیده است.
مدیرکل منابع انسانی، تشکیلات و آموزش شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران اضافه کرد: این آزمون استخدامی توسط سازمان سنجش در شهریور امسال انجام می شود.
وی همین طور اظهار داشت: ۲۵ درصد سهمیه ایثارگران مشمول ماده ۲۱ قانون جامع و ماده ۸۷ قانون برنامه ششم توسعه و همین طور سه درصد سهمیه معلولان با هماهنگی نهادهای ذیربط لحاظ شده است.
به گفته مظفر سه برابر ظرفیت استخدام یعنی ۵۸۲ نفر برمبنای نمره کسب شده در آزمون استخدامی به مرحله مصاحبه تخصصی و گزینش راه می یابند.
وی همین طور گفت: در شرایط مساوی نیروهای بومی از اولویت برخوردار می باشند.
گفتنی است؛ تاریخ و نحوه نام نویسی و نیز منابع و مواد پرسش های آزمون در حال هماهنگی با مراجع ذی ربط است و متعاقباً اعلام خواهد شد.


منبع:

1399/03/22
20:10:06
5.0 / 5
2705
تگهای خبر: آموزش , الكترونیك , ایران , ایمنی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۱

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز