امیر سرتیپ دوم معمارباشی:

تحریم نیروی انتظامی موجب تجدید بیعت همگان با این نیرو شد

تحریم نیروی انتظامی موجب تجدید بیعت همگان با این نیرو شد سنج نیوز: فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب شرق ارتش، تحریم نیروی انتظامی را یك حركت ظالمانه اما زمینه ساز تجدید بیعت همگان با مجموعه ناجا برشمرد.


به گزارش سنج نیوز به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم مهدی معمارباشی، در نشست با سردار"عبدالرضا ناظری" فرمانده انتظامی استان کرمان ضمن اهداء سلام و صلوات به روح مطهر شهدای عرصه نظم و امنیت اظهار داشت: یکی از نیروهای خدوم در عرصه امنیت و همین طور حفظ سلامت عموم شهروندان از شروع شیوع ویروس کرونا تابحال و شرایط پس از آن، نیروی انتظامی بود که مسئولان و تمام کارکنان آن مجاهدانه کار و تلاش کردند.
فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب شرق ارتش اضافه کرد: استکبار جهانی از بدو پیروزی انقلاب، انواع دسیسه ها را پی ریزی و دنبال کرد تا این درخت تنومند را متزلزل کند، اما خداوند منان را شاکریم که همه این ترفندهای شوم را ملت عزیزمان پشت سر گذاشتند.
امیر سرتیپ دوم معمارباشی بیان داشت: طی سال های گذشته آمریکا دست به تحریم افراد، اشخاص و نهادهای مختلفی زد اما غافل از این بود که همه این افراد جزئی از کشور و میهن عزیزی هستند که هیچ وقت در مقابل ظلم سر خم نکردند و بتازگی شاهد بودیم که نیروی انتظامی در این فهرست قرار گرفت و مدتی پیش نیز مجموعه سپاه مورد همین هجمه قرار گرفت.
وی اشاره کرد: ما نیروهای مسلح به جهت صمیمیت قلبی و خط مشی کلی که از فرماندهی معظم کل قوا(مدظله العالی)می گیریم اجازه نمی دهیم این تحریم ظالمانه به فرصتی برای موج سواری دشمن تبدیل گردد، چه اینکه اساسا تحریم ناجا موجب تجدید بیعت همگان با مجموعه نیروی انتظامی شد.
امیر سرتیپ دوم معمارباشی افزود: همانطور که در قرآن کریم نیز اشاره شده است، خداوند مکر دشمنان را به خودشان باز می گرداند و به همین سبب بتازگی شاهد می باشیم کشور سردمدار استکبار در عرصه کرونا خوب عمل نکرد و یک آتش زیر خاکستر از درون این کشور سر برآورد.
فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب شرق ارتش با اشاره به هم پوشانی مجموعه های ارتش و نیروی انتظامی در بیشتر ماموریت های حوزه نظم و امنیت تصریح کرد: الان نیز ما همچون همیشه و بیش از پیش همکاران شما در مجموعه ارتش خواهیم بود و همچون سایر نیروهای مسلح استان کرمان در کنار شما خواهیم بود تا همانطور که شهید سردار "سلیمانی" نیز گفتند مرگ ما فوز عظیم شهادت در راه اعتلا و پاسداست ارزش های انقلاب اسلامی باشد.




منبع:

1399/03/18
13:48:17
5.0 / 5
2884
تگهای خبر: آمریكا , تحریم , روابط , نیروهای مسلح
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۳

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز