نجات مسافران تهرانی از خطر غرق شدن

نجات مسافران تهرانی از خطر غرق شدن به گزارش سنج نیوز، به نقل از میزان فرمانده یگان ویژه استان گیلان از نجات سه مسافر تهرانی كه در حال غرق شدن در دریای بندر انزلی بودند خبر داد.


سرهنگ بهمن علیپور اظهارداشت: ساعت 18:30 روز گذشته، اعضای یك خانواده تهرانی بدون توجه به تذكرات و اخطارهای گشت های یگان ویژه در منطقه خطر آفرین بخش «اطباء» شهرستان بندر انزلی وارد آب شدند اما به علت عدم آشنایی به فن شنا، پدر 32 ساله، دختر خردسالش و مرد 25 ساله ای كه در خطر غرق شدن قرار گرفتند.
وی افزود: با هوشیاری و اطلاع رسانی به موقع گشت ساحلی پلیس، اكیپ ناجیان غریق مستقر در ساحل توانستند جان هموطنان عزیزمان را در یك حركت فداكارانه و انسان دوستانه از مرگ حتمی نجات دهند.
فرمانده یگان ویژه استان گیلان ادامه داد: اكیپ گشت ساحلی پلیس در كوتاه ترین زمان ممكن، تیم اورژانس را در محل حاضر كرد تا اقدامات اولیه درمانی را برای احیای افراد نجات یافته انجام دهند كه بحمداله در حال حاضر وضعیت جسمانی نجات یافتگان خوب است.
این مقام انتظامی به تلاش بی وقفه گشت های ساحلی یگان ویژه در طرح ارتقای امنیت اجتماعی سواحل دریا و كاهش چشمگیر ناهنجاری های اجتماعی اشاره و تصریح كرد : امسال با اجرای طرح دریا در طول 280 كیلومتر نوار ساحلی، كاهش چشمگیر تخلفات، ناهنجاری های اجتماعی و نیز غرق شدگان را نسبت به سال گذشته را شاهد هستیم كه این امر با تلاش سخت كوشانه گشت های ساحلی پلیس به دست آمده است.
سرهنگ علیپور در خاتمه گفت: با توجه به تعطیلات تابستانی و بهره برداری مسافران و شهروندان از سواحل دریا توصیه می‌شود كسانی كه قصد استفاده از سواحل دریا این نعمت خدادادی را دارند حتماً نكات ایمنی را رعایت كرده و به اخطار ناجیان غرق و گشت های پلیس یگان ویژه در سواحل توجه لازم را داشته باشند كه خدای نكرده برای اعضای خانواده آنها اتفاق ناگواری رخ ندهد.
1396/04/13
16:50:39
5.0 / 5
5198
تگهای خبر: دریا , امنیت اجتماعی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۳

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز