تكرار ادعاهای پمپئو و نتانیاهو مقابل ایران در نشست خبری مشترك

تكرار ادعاهای پمپئو و نتانیاهو مقابل ایران در نشست خبری مشترك سنج نیوز: در ادامه فرافكنی های مقامات آمریكایی، وزیر امورخارجه این كشور در جریان سفرش به سرزمین های اشغالی ادعاهای قبلی اش مقابل ایران را تكرار كرد.


به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا که به سرزمین های اشغالی سفر کرده است در کنفرانس خبری مشترک خود با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به تکرار ادعاهای واهی و خصمانه خود مقابل کشورمان پرداخت.
در حالیکه آمریکا خود به سختی درگیر شیوع ویروس کرونا در این کشور است و انتقادها از عملکرد دولت ترامپ در مقابله با این بیماری به شدت افزایش یافته است، پمپئو کوشش کرد بار دیگر با طرح این ادعاهای خود توجه جامعه بین الملل را به سمت ایران منحرف کند.
بنابر گزارش خبرگزاری فرانسه، وی در این جلسه خبری که قبل از دیدار دو جانبه اش با نتانیاهو برگزار شد، ادعا نمود که ایران در شرایط شیوع ویروس کرونا از منابع خود برای بسط ترور در جهان استفاده می نماید در صورتیکه مردم ایران با این بیماری دست و پنجه نرم می کنند.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز در اظهارات خود در این کنفرانس خبری از سیاست های خصمانه واشنگتن درقبال کشورمان قدردانی کرد و اظهار داشت: من از مواضع بسیار عالی شما، رئیس جمهور ترامپ و دولت وی مقابل ایران تقدیر می کنم که ابتدا از توافق اشتباه و خطرناک با ایران خارج شدید و سپس فرمانده ایرانی (سپهبد شهید قاسم سلیمانی) را حذف کردید.
وی در ادامه از طرح واشنگتن برای تمدید تحریم های تسلیحاتی ایران استقبال کرد و ادعا نمود که ایران لحظه ای اقدامات تهاجمی خود مقابل آمریکایی ها و اسرائیلی ها و دیگران در منطقه را متوقف نمی کند و افزود که ما به گفت وگوها برای چگونگی همکاری برای مقابله و عقب راندن آن چه رفتارهای تهاجمی ایران در منطقه، سوریه و نقاط دیگر میخواند، ادامه می دهیم.
به گزارش خبرگزاری فرانسه، انتظار می رود پمپئو و نتانیاهو همین طور درباره طرح تل آویو برای الحاق کرانه باختری به سرزمین های اشغالی رایزنی کنند. خیلی از کشورهای جهان مخالفت خودرا با این طرح اعلام نموده اند.




منبع:

1399/02/24
15:51:51
5.0 / 5
3013
تگهای خبر: آمریكا , ایران , تحریم , ترامپ
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۲

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز