برگزاری رژه موتوری و خودرویی روز قدس از میدان امام حسین(ع) تا میدان آزادی تهران

برگزاری رژه موتوری و خودرویی روز قدس از میدان امام حسین(ع) تا میدان آزادی تهران سنج نیوز: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران از برگزاری رژه موتوری و خودرویی روز قدس از میدان امام حسین(ع) تا میدان آزادی تهران آگاهی داد.


به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، حجت الاسلام سید محسن محمودی پس از ظهر سه شنبه در جلسه هماهنگی مراسم روز جهانی قدس که در ساختمان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران برگزار شد، با اشاره به اهمیت روز جهانی قدس بعنوان یادگار معمار کبیر انقلاب اسلامی اظهار داشت: با لطف الهی این روز بزرگ هرسال باشکوه در ایران و جهان برگزار گردیده و هیچ گاه تعطیل شدنی نیست.
وی با اشاره به اظهار خرسندی رسانه های اسرائیلی از تعطیل شدن مراسم روز قدس به خاطر بیماری کرونا اضافه کرد: مراسم روز قدس تعطیل شدنی نیست، بلکه شکل و شیوه آن تغییر می کند و مراسم این روز تا زوال و مرگ رژیم غاصب صهیونیست ادامه خواهد یافت.
محمودی اظهار داشت: مراسم روز قدس در هر شهرستانی برمبنای اقتضائات آن شهر برگزار می شود.
وی با تاکید بر استفاده از فضای مجازی و رسانه اظهار داشت: بطور قطع سخنان مقام معظم رهبری و رهبران جبهه مقاومت در روز قدس راهگشا و دشمن شکن خواهد بود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران اضافه کرد: برگزاری رژه موتوری و ماشینی از میدان امام حسین (ع) تا میدان آزادی همراه با پرچم جمهوری اسلامی ایران، فلسطین، حزب الله و تصاویر رهبران مقاومت و شهید سلیمانی بعنوان شهید راه قدس یکی از تصمیماتی است که امیداست با فراهم آمدن شرایط اجرایی شود.
وی اظهار داشت: همین طور راه اندازی کاروان های سرود حماسی در محلات تهران توسط بسیج و اجرای برنامه های مختلف توسط مساجد و سازمان فرهنگی، هنری شهرداری و فضاسازی مناسب توسط سازمان زیباسازی و سایر مجموعه ها و راه اندازی هشتک ها با موضوعات قدس از دیگر برنامه های پیش بینی شده است.
وی از تشکل ها و گروه های انقلابی خواست با حضور فعال در روز جهانی قدس به ویژه در فضای مجازی و رسانه خواب صهیونیست ها و اربابانشان را آشفته تر سازند.




منبع:

1399/02/16
23:13:23
5.0 / 5
2891
تگهای خبر: ایران , تبلیغات , خودرو , ساخت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۵

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز