عبادی:

همه به اقشار ضعیف جامعه كمك كنید

همه به اقشار ضعیف جامعه كمك كنید به گزارش سنج نیوز یك عضو فراكسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی با تاكید بر این كه باید همه به اقشار ضعیف جامعه كمك كنند، اظهار داشت: اهدای خون هم بعنوان راهی برای نجات جان انسان ها یك وظیفه است كه بهتر است افراد دارای توانایی جسمی آنرا انجام دهند.


حجت الاسلام محمدباقر عبادی در گفت و گو با ایسنا، اظهار نمود: ماه رمضان درهای رحمت الهی باز می شود، ماهی پر از رحمت و مغفرت و بهترین زمان برای توبه، استغفار و تحول درونی.
وی افزود: خیلی از معضلات موجود در جامعه و عامل سیاست، اقتصاد و اجتماع به این بر می گردد که افرادی تزکیه نفسانی لازم را نداشتند. برخی افراد برمبنای نفسانیت کار می کنند و موجب بر هم زدن جامعه و سیاست و اقتصاد می شوند، اگر افراد برمبنای باطن خود عمل کنند همه چیز سر جای خود قرار می گیرد، اما گاهی هواهای نفسانی موجب انجام گناه های سیاسی بزرگ می شود.
این نماینده روحانی مجلس شورای اسلامی توضیح داد: تاریخ اسلام پر از هوا و هوس هایی است که موجب ایجاد فتنه هایی شده که همه به ضرر جامعه اسلامی، مسلمانان، اسلام و قرآن بوده، اگر انسان بتواند خودرا اصلاح کند آنگاه امور هم اصلاح شده و کارها استاندارد می شود، در غیر این صورت انجام کارها با هوا و هوس مشکلاتی را به وجود می آورد.
عبادی در ادامه با اشاره به سفارش مقام معظم رهبری درباره کمک به نیازمندان در وضعیت فعلی اظهار داشت: همه باید به اقشار ضعیف جامعه کمک کنند این تنها وظیفه حاکمیت نیست بلکه باید دارا به ندار کمک کرده و آنرا وسیله ای برای آخرت خود قلمداد کند. ماه رمضان ماه خودسازی و ماه میانبری است دست نیازمندان را بگیریم و به مردم کمک نماییم که این مسئول و غیرمسئول ندارد.
او در آخر همین طور با تاکید بر لزوم اهدای خون به خصوص در ماه مبارک رمضان اظهار نمود: با اهدای خون جان افراد نجات پیدا می کند که ثواب نجات بخشی جان انسان قابل مقایسه با کارهای خوب دیگر نیست.




منبع:

1399/02/09
13:13:37
5.0 / 5
2880
تگهای خبر: استاندارد , اقتصاد , سیاست
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۴

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز