سیاوشی:

جنگ با دولت در بحران كرونا نتیجه مثبتی به نفع مردم نداشت

جنگ با دولت در بحران كرونا نتیجه مثبتی به نفع مردم نداشت به گزارش سنج نیوز یك عضو كمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اعلان اینكه عده ای در این شرایط به نزاع با دولت و جنگیدن با آن می پرداختند اشاره كرد: جنگیدن با دولت در شرایط بحران كنونی هیچ نتیجه مثبتی به نفع مردم به دنبال نداشت.


طیبه سیاوشی در گفت و گو با ایسنا درباره تاثیر کرونا بر فضای سیاسی کشور، اظهار نمود: ایجاد شرایط کرونایی سبب شد که در فضای سیاسی کشور اصطکاک ها و یا نزاع های سیاسی به سمت سکوت برده شود. این شرایط به شکلی بر زندگی کلی کشور موثر شد که افراد فقط به برون رفت از این شرایط و کاهش وضعیت شیوع توجه نمایند.
وی افزود: در عین حال اینکه شاهد اختتام دوره مجلس دهم و آغاز مجلس یازدهم هستیم و باتوجه به بحرانی که درآن قرار داریم و وجود مشکلات اقتصادی جهانی که به تبع ما به سبب تحریم ها بیشتر شاهد آن هستیم فکر می کنم با کاهش شیوع ویروس کرونا ویروس و کمرنگ تر شدن این بحران فضای سیاسی کشور به شرایط پیشین خود بازگردد. مردم ما به خوبی از این شرایط درس گرفته و این درس را به خوبی هم به نمایش گذاشتند، ولی فکر نمی کنم این شرایط بر سیاستمداران ما تاثیری داشته باشد. بااینکه معتقدم جامعه مدنی به خوبی از این شرایط درس گرفته و انعکاس آنرا در دوران پسا کرونا به خوبی شاهد خواهیم بود.
این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: این که افرادی به موضوع شفافیت در حوزه کمک های بهداشتی و لوازم بهداشتی و مراقبتی ورود می کردند که این خود امر خوبی است ولی عده ای در این شرایط به نزاع با دولت و جنگیدن با آن می پرداختند، ولی جنگیدن با دولت در شرایط بحران کنونی هیچ نتیجه مثبتی به نفع مردم به دنبال نداشت.
سیاوشی در این زمینه اشاره کرد: خط و نشان ها و طرح بعضی از مسائل مقابل کشور از طرف عده ای خصوصاً برخی منتخبین مجلس یازدهم به نفع شرایط کشور نبود.
او در آخر اظهار نمود: مهم ترین اولویت سه قوه باید مقداری هماهنگی در امور باشد. این هماهنگی در امور از طرف سه قوه می تواند در حوزه های اجتماعی و اقتصادی به نفع مردم باشد؛ امیدوارم این هماهنگی در امور به شکلی باشد که بتوانیم از حالت رکود و تورمی که در کشور حاکم است خارج شویم.




منبع:

1399/02/05
12:23:11
5.0 / 5
2905
تگهای خبر: اقتصاد , تحریم , سیاست , كمیسیون
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۴

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز