سردار سلیمانی خبر داد

رزمایش سراسری كمك مومنانه از شنبه شروع می شود

رزمایش سراسری كمك مومنانه از شنبه شروع می شود سنج نیوز: بسیج بعنوان تشكیلات مردمی گسترده كه در سراسر كشور پایگاه دارد، در نظر دارد با محوریت 54 هزار پایگاه در كل كشور، رزمایش سراسری «كمك مومنانه» را برگزار كند.


به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین، بامداد امروز (جمعه ۲۲ فروردین) در نشست خبری خود با تبریك اعیاد شعبانیه و میلاد منجی عالم بشریت، به شیوع ویروس كرونا اشاره نمود و اظهار داشت: ملت ایران ظرفیت های فراوانی دارد كه قسمتی از آنها در ماجرای كرونا به منصه ظهور رسید و جهانیان شاهد آن بودند.
وی با اعلان اینكه شیوع اپیدمی همه گیر، نتایج منفی ای هم دارد، اشاره كرد: یكی از این پیامدها، لطمه به معیشت خانواده های كم درآمد است كه در فرمایشات رهبر معظم انقلاب در نیمه شعبان مورد توجه قرار گرفت.
سردار سلیمانی با یادآوری بیانات روز گذشته رهبر انقلاب در خصوص لزوم ایجاد رزمایش گسترده مواسات در ماه مبارك رمضان برای یاری رساندن به افراد كم بضاعت، اظهار داشت: بسیج بعنوان تشكیلات مردمی گسترده كه در سراسر كشور، پایگاه دارد، در نظر دارد با محوریت ۵۴ هزار پایگاه در كل كشور، رزمایش سراسری «كمك مومنانه» را برگزار كند.
وی با اعلان اینكه فاز نخست این رزمایش از روز شنبه (۲۳ فروردین) با رمز یا صاحب الزمان (عج) شروع می شود، اظهار داشت: مرحله اول این رزمایش تا اختتام ماه مبارك رمضان خواهد بود و بعد از آن، مراحل بعدی ادامه خواهد شد.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اعلان اینكه این دستور العمل به نواحی بسیج در سراسر كشور ابلاغ گردیده، اظهار داشت: امروز در ارتباط ویدئوكنفرانسی با فرماندهان بسیج در سراسر كشور، این مساله اعلام خواهد شد.
سردار سلیمانی با اعلان اینكه این رزمایش پیوست های متنوعی دارد، اظهار داشت: در این طرح از ظرفیت خیرین و ائمه جمعه و جماعت استفاده خواهد شد. همین طور از همكاری سایر دستگاه ها استفاده خواهد شد.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین درباره نحوه گردآوری و توزیع كمك های مردمی در رزمایش سراسری «كمك مومنانه» اظهار داشت: كمك هایی كه به صورت كالا خواهد بود در همان محل به افراد نیازمند اعطا می شود و كمك های نقدی نیز به دست نیازمندان همان منطقه خواهد رسید و كمك ها در منطقه ای دیگر هزینه نخواهد شد.




منبع:

1399/01/22
13:14:21
5.0 / 5
3322
تگهای خبر: ایران , دستگاه , هزینه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۴

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز