رئیس دفتر روحانی:

به استفاده از ظرفیت و توان بالای جوانان ایمان داریم

به استفاده از ظرفیت و توان بالای جوانان ایمان داریم به گزارش سنج نیوز رئیس دفتر رئیس جمهور با تاكید بر اینكه به استفاده از ظرفیت و توان بالای جوانان ایمان داریم، اظهار نمود: در دولت تدبیر و امید تلاش كردیم، مطابق با وعده های رئیس جمهور محترم، بیشتر از قبل از ظرفیت و شور و نشاط و نیروی جوانان در جایگاه ها و موقعیت های مهم مدیریتی استفاده گردد.


به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در حساب كاربری خود در اینستاگرام با اشاره به فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت علی اكبر(ع) و روز جوان نوشت:
«میلاد حضرت علی اكبر (ع) و روز جوان را خدمت همه مردم، بخصوص جوانان عزیز و برومند كشورمان تبریك عرض می كنم. شخصاً همیشه به جوانان اعتقاد و اعتماد داشته ام و هیچ وقت از میدان دادن به آنها پشیمان نشده ام. جوان گرایی شعار مبنایی جمهوری اسلامی هم بوده و بررسی تاریخ انقلاب نشان می دهد، اعتماد به جوانان، چه در سال های سرنوشت ساز دفاع مقدس و چه سایر عرصه ها، همیشه نتایج درخشانی به بار آورده است.
در دولت تدبیر و امید تلاش كردیم، مطابق با وعده های رئیس جمهور محترم، بیشتر از قبل از ظرفیت و شور و نشاط و نیروی جوانان در جایگاه ها و موقعیت های مهم مدیریتی استفاده گردد. نماد این رویكرد امروز باآنكه مهندس آذری جهرمی است كه مردم به او لقب «وزیر جوان» داده اند، اما علاوه بر ایشان، هزاران جوان دیگر هم در رده های مختلف مدیریتی در وزارتخانه ها و دستگاه های دولتی مشغول به خدمت شده اند. به استفاده از ظرفیت و توان بالای جوانان ایمان داریم و ان شاءالله این رویه را ادامه خواهیم داد.»



1399/01/17
23:32:23
5.0 / 5
3268
تگهای خبر: دستگاه , رئیس جمهور , مدیریت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۲

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز