مجازات سخت منتظر اخلالگران در نظام توزیع مواد بهداشتی

مجازات سخت منتظر اخلالگران در نظام توزیع مواد بهداشتی به گزارش سنج نیوز مركزی رئیس كل دادگستری استان مركزی اظهار داشت: در صورت اختلال در نظام توزیع مواد بهداشتی و اقلام ضدعفونی، شعب ویژه ای كه در این خصوص نظر گرفته شده اند، برخورد جدی با متخلفان خواهند داشت.


حجت الاسلام قاسم عبداللهی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینكه تولید الكل از راه كارخانجات تحت نظارت، در حال انجام می باشد، بیان نمود: آنچه مهم می باشد اعمال نظارت لازم در نظام توزیع الكل است. طبق اخبار واصله یكی از كارگاه ها اعلام نموده است كه حاضر است به قیمت 8500 تومان الكل طبی عرضه كند، اما همكاری لازم با او صورت نمی گیرد كه در جلسات مربوطه این امر مطرح و بررسی شده است.
وی با اشاره به اینكه مقرر شده است كه مسؤلان امر علت عدم همكاری با چنین كارگاه هایی كه تقاضا و تمایل به همكاری دارند را بررسی نمایند، اظهار داشت: اینگونه عنوان می شود كه الكل در بعضی موارد با قیمت گزاف به دست مصرف كننده می رسد، این مساله باید بررسی شود كه اگر الكل به اندازه كافی تولید می شود چرا به قیمت گزاف به دست مصرف كننده می رسد؟ باید نظارت ها در این راستا تشدید شود.
عبداللهی خاطرنشان كرد: حضور دادگستری استان در جلسات قرارگاه پدافند زیستی به جهت بررسی انطباق مصوبات با قوانین و عرضه نقطه نظرات به صراحت است.
رییس كل دادگستری استان مركزی اظهار داشت: خوشبختانه تا امروز مردم هماهنگی و همكاری خوبی در كنترل شیوع بیماری كرونا داشته اند و گزارشی از عدم همكاری در این رابطه صورت نگرفته است، تنها در یك مورد یك مسجد مصر بر فعالیت بود كه در جلسه قرارگاه و با نظر مجمع قضایی تصمیم بر تعطیلی آن گرفته شد.
عبداللهی با تاكید بر اینكه دستگاه قضایی مهمترین موضوعی كه مورد ارزیابی قرار می دهد، رعایت اصول بهداشتی و مصوبات از جانب مردم است، اضافه كرد: مردم به سفارش ها توجه دارند و این امر به كنترل شرایط موجود كمك شایانی داشته است. برای كسانی كه اختلال در نظام توزیع مواد ضدعفونی و بهداشتی ایجاد می كنند، دستورالعمل لازم از جانب رئیس قوه قضائیه ابلاغ گردیده است. اگر اختلال عمده وجود داشته باشد مجازات سختی به دنبال خواهد داشت و شعب ویژه برای برخورد در نظر گرفته شده است، البته امیدواریم چنین موردی در استان نداشته باشیم.




منبع:

1399/01/14
21:17:00
5.0 / 5
2978
تگهای خبر: دستگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۱

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز