بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران به مناسبت یوم الله 12 فروردین

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران به مناسبت یوم الله 12 فروردین به گزارش سنج نیوز دوازدهم فروردین یكی از ایام الله بزرگ و مهم در تاریخ انقلاب اسلامی است و رأی بیشتر از 98 درصدی ملت ایران در این روز به یادماندنی در پشتیبانی از استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی، هیچ گاه فراموش نخواهد شد.


به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، در این بیانیه آمده است: تقارن چهل ویكمین سالگرد تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی با اعیاد شعبانیه را باید به فال نیك گرفت و توجه داشت كه یوم الله 12 فروردین نه تنها عید ملت ایران به حساب می آید بلكه این روز بزرگ متعلق به تمامی مسلمانان و آزادی خواستار جهان بودهو بعنوان روز احیای اسلام و زنده شدن خاطرات انقلاب اسلامی، مایه تبریك و مباهات است.
این روزها شاهد جدال مسؤلان و ملت ایران برای شكست ویروس منحوس كرونا هستیم كه متأسفانه تابحال جان برخی از هموطنان ما را گرفته است. امروز پرستاران و پزشكان و كادر درمانی كشور در خط مقدم دفاع از سلامت كشور قرار دارند و تلاش جهادی و شبانه روزی مدافعان سلامت شایسته تقدیر و ستایش است. مدافعانی كه تابحال ده ها شهید را در راه حفظ و حراست از جان مردم تقدیم كرده اند.
در كنار تلاش خستگی ناپذیر مدافعان سلامت، باید از مجاهدت شبانه روزی گروه های جهادی تقدیر شود. گروه های مردمی كه با حضور بموقع در صحنه، بار دیگر همدلی و همراهی ملت ایران را به معرض نمایش گذاشتند و صحنه های بی نظیری از عشق و ایمان و بصیرت را به نمایش گذاشتند و بدون تردید نزد خداوند متعال دارای اجری عظیم هستند.
سال 1399 از جانب مقام معظم رهبری بعنوان سال جهش تولید نامگذاری شده است، سالی كه باید ضمن پشتیبانی از تولیدكنندگان و كارآفرینان، تولید ملی تقویت و اقتصاد كشور شكوفا شودو در این راستا این باور در بین تمام بدنه مدیران نهادینه گردد كه تنها چاره نجات كشور، تكیه بر توان داخلی و حمایت و رونق تولید است. وظیفه آحاد مردم و مسؤلان است كه با تمام توان و ظرفیت برای تحقق منویات رهبری و پشتیبانی از تولید داخلی به صورت جهادی و شبانه روزی به میدان آمده و شكوفایی تولید و رونق اقتصادی كشور را رقم بزنند.
از سوی دیگر، گام دوم انقلاب و رهنمودهای مدبرانه مقام معظم رهبری برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف، یك سند بی نظیر در اختیار متفكران و اندیشمندان است و باید آحاد مردم و مسؤلان، در جهت تحقق منویات رهبری در گام دوم انقلاب به صورت جهادی به میدان بیایند.
در انتها ضمن ابراز همدردی با سیل زدگان، انتظار است كه مسؤلان كشور از تمام ظرفیت ها و پتانسیل های كشور، برای خدمت رسانی به مردم سیل زده و بازسازی مناطق صدمه دیده استفاده كنند.
به روح مطهر تمامی درگذشتگان بیماری كرونا كه پیكرشان مظلومانه و غریبانه به خاك سپرده شد و تمام جانباختگان سیل اخیر درود می فرستیم و امیدواریم با لطف و عنایت الهی و توجهات ویژه خاندان عصمت و طهارت و در سایه تلاش و مجاهدت های مدافعان سلامت، گروه های جهادی و همكاری و همدلی ملت ایران، شاهد ریشه كن شدن ویروس كرونا در كشور باشیم.
والسلام علیكم و رحمه الله و بركاته
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران
10 فروردین ماه 1399



1399/01/10
23:00:14
5.0 / 5
3369
تگهای خبر: اقتصاد , ایران , تبلیغات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۵

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز