بازدید رئیس قوه قضاییه از شعبه كشیك دادسرای تهران

بازدید رئیس قوه قضاییه از شعبه كشیك دادسرای تهران سنج نیوز: رئیس قوه قضاییه عصر امروز(شنبه، دوم فروردین 1399) به صورت از پیش اعلام نشده، از شعبه كشیك دادسرای تهران در روزهای نوروز بازدید نمود.


به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا و به نقل از مركز رسانه قوه قضاییه، آیت الله رییسی در بازدید از شعبه كشیك دادسرای تهران در روزهای نوروز، ضمن تبریك فرا رسیدن سال نو و عرض خدا قوت به همكاران قضایی، وضع موجود در این واحد قضایی و نحوه رسیدگی به امور مراجعان را مورد ارزیابی قرار داد.
رئیس قوه قضاییه تعداد و موضوعات پرونده های تشكیل شده طی ایام نوروز در شعبه كشیك دادسرای تهران را جویا شد و با قضات و كاركنان این شعبه به گفت و گو پرداخت.
آیت الله رییسی خطاب به قضات و كاركنان این شعبه كشیك با بیان این كه آثار كار شما در این ایام ماندگار است، اظهار نمود: نقش شما در این مدت كه دستگاه ها تعطیل می باشد، در ایجاد امنیت به همراه پلیس بسیار مثال زدنی است.
وی افزود: اقدام باارزش قضاتی كه در این ایام در حوزه تامین امنیت فعالیت می نمایند، مانند اقدام مدافعان سلامت، پزشكان و پرستاران و هیات های علمی و كادر درمانی، بسیار اثر دارد و ملموس است.
رئیس قوه قضاییه با تاكید بر این كه پرونده هایی كه با شكایت شاكی خصوصی آغاز و با رضایت شاكی خصوصی ختم می شود را، به سمت صلح و سازش سوق دهید، اظهار داشت: به كسانی كه در این ایام امنیت مردم را بر هم می زنند خصوصاً سارقان حرفه ای و سابقه دار به هیچ عنوان رحم نكنید، خصوصاً با كسانی كه رعب و وحشت در جامعه به وجود می آورند، حتما جدی برخورد شود.
وی در جریان این بازدید از همه قضات و كاركنان دادگستری و دادسراها كه در این ایام در شعب كشیك سراسر كشور به مردم خدمت رسانی می كنند، قدردانی كرد.




منبع:

1399/01/02
23:09:29
5.0 / 5
3274
تگهای خبر: دستگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۴

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز